“Gezellig en lekker gegeten ”
Beoordeling van De Waterreus

De Waterreus
Geclassificeerd als nr. 1.167 van 1.536 Restaurants in Den Haag
Keukens: Internationaal
Beschrijving: De Waterreus is de ideale plek om het hele jaar door een heerlijke hap te eten en iets te drinken aan zee. Maar het is ook de locatie om iets te vieren. Op onze prachtige strandlocatie brengen we elk feest naar smaak. Met de lekkerste gerechten, workshops of iets anders. Kortom: een feest het hele jaar door! We zijn ook gemakkelijk toegankelijk voor mensen met beperkte mobiliteit en waren het beste strandrestaurant van 2016.
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een heerlijk vers visje gegeten in een zeer gezellige ambiance. Zeer sfeer3en netjes en vriendelijke bediening

24 augustus 2020 beoordeeld

Leuke strandtent met mooi uitzicht op de zee. Vriendelijke ontvangst. Drankjes belachelijk duur. Eten vrij matig, slechte service, betalen voor mayonaise slaat natuurlijk nergens op. Spareribs matig, slibtong OK en de lekkerbek redelijk. Friet lekker.

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een mooie strandtent daar niet van maar wel erg duur. Bord soep voor 7 euro is goed aan de prijs. Fles Grimbergen 5,20. Bediening was goed.

16 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk en gezellig! Service is uitstekend! Het is wel druk, maar medewerkers zijn ontspannen en hebben geen haast. Het voelt erg prettig. Ook geen lange wachttijden)

Datum van bezoek: juli 2020
9 augustus 2020 beoordeeld

Op een hete zomerdag zit je bij de dit bedrijf. De prijzen zijn hoog maar dat is prima en nodig na de moeilijke Corona periode. De cappuccino is de grootste (automaten)troep die er is. Daarnaast is de service beneden ieder niveau. Daar je consumeert is het natuurlijk niet meer dan logisch dat je naar de wc moet. Helemaal als je meerdere drankjes en eten bestelt. Daarom wordt er bij de ober gevraagd of er een muntje verkregen kan worden om gebruik te maken van de wc. De ober geeft aan dat je als gast gratis gebruik kan maken van de wc(wat ook normaal is als horecabedrijf) en dit aan kan geven bij de wc mevrouw. Aankomend bij de wc blijkt de wc mevrouw een Haagse Hettie te zijn. Schreeuwend en tierend dat iedereen moet betalen ook gasten. Want ze dokt veel voor de huur en spullen die nodig zijn. Dit is natuurlijk geen service. Ik kom hier nooit meer!

Reizigers die De Waterreus bekeken, bekeken ook

Scheveningen, Den Haag

Scheveningen, Den Haag

In De Waterreus geweest? Deel je ervaringen!