“Heerlijk toeven bij Humprey's”
Beoordeling van Humphrey's Scheveningen

Humphrey's Scheveningen
Geclassificeerd als nr. 397 van 1.685 Restaurants in Den Haag
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten bij Humprey's, en beetje achter glas maar ze zitten op een prachtige plek.
Ruimtelijk en modern.
Het eten wat weer bij de drankjes besteld hadden was mooi opgemaakt en prima en voldoende.
De bediening was vriendelijk en voor.
Helemaal top en ik hoop er zeker nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: september 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest, wij hopen u graag nog eens bij ons te mogen begroeten.

3 september 2019 beoordeeld

Heerlijk vertoeven op dit mooie moderne terras. Drie gangen menu ook zeker een aanrader, vooraf carpaccio en erna een mix gril, supermals vlees. Bedieining mag wat losser maar ze zijn net open dus kan je ze niet kwalijk nemen. Kom zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Beste Ronny J, fijn om te horen dat uw bezoek aan Humphrey's Scheveningen naar wens is geweest. Bedankt voor uw recensie en graag tot een volgende keer!

2 september 2019 beoordeeld

Wat een heerlijke plek voor een lunch tijdens een strandwandeling. Je zit niet in de directe drukte maar wel met het mooiste uitzicht én heerlijk eten! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Bedankt voor uw positieve recensie! Graag tot ziens!

26 augustus 2019 beoordeeld

Prachtige locatie, de bediening moet nog wel de tafelnummering onthouden en wat sneller zijn ( meer om hun heen kijken ) maar zijn wel vriendelijk.
Er zijn natuurlijk zat schoonheidsfoutjes maar dat kan ook niet anders als je net een maand open bent en je veel gasten op een top(zon)dag te verzorgen krijgt.

Datum van bezoek: augustus 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Beste Ruud G, bedankt voor uw recensie en uw feedback betreffende de bediening. Deze zullen wij intern bespreken, zodat wij onze service kunnen verbeteren. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens bij ons begroeten.

20 augustus 2019 beoordeeld

We kozen met z’n tweeën voor het driegangenmenu en kregen in de ongeveer twee uur dat we bij Humphrey’s waren vijf verschillende mensen van de bediening aan onze tafel. Twee keer met de vraag of we al besteld hadden, terwijl we al besteld hadden.
Het ene voorgerecht (“Mag ik ook bestek?”) kwam niet samen met het andere (“Mag ik ook bestek?”). De hoofdgerechten kwamen wel samen (“Mogen we ook bestek? Misschien een servetje? Kunnen we er nog wat bij drinken?”). Na het hoofdgerecht werden we vergeten. We vroegen zelf of we misschien aan een dessert konden beginnen. Het dessert werd op tafel gezet — jawel — zonder bestek. En toen het bestek kwam, was het een lepel. Moeilijk, als je harde kaas wilt eten.
Bij het afrekenen eigende het meisje zichzelf spontaan een fooi toe. (“Fijne avond nog,” zei ze. “Doei.” En ze verdween.)

Datum van bezoek: augustus 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Scheveningen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste BartMoeyaert, bedankt voor uw recensie. Wat vervelend om te lezen dat uw bezoek aan Humphrey's Scheveningen niet is verlopen zoals het hoort. Hier bieden wij uiteraard onze excuses voor aan. Zou u een mail willen sturen naar feedback@humphreys.nl en daarin aangeven wanneer u precies bij Humphrey's Scheveningen heeft gegeten? Dan kan ik uw feedback met mijn collega's bespreken en u een passende oplossing aanbieden. Graag horen wij van u! Alvast bedankt.

Reizigers die Humphrey's Scheveningen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland
Scheveningen, Den Haag

In Humphrey's Scheveningen geweest? Deel je ervaringen!