3 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 142
Hotels.comUS$ 142
ZenHotels.comUS$ 177
Beoordeeld op 22 oktober 2021

Het ding is; 5 sterren is een vinklijstje van voorzieningen: Heb je alles dan ben je een 5 sterren hotel. Maar de beleving ontbreekt hier. Een kleine bloemlezing:
- ontbijtzaal
- glas wordt al opgeruimd terwijl ik nog zit te eten
- manager ijsbeert continu rondje
- een gast geeft haar bord aan. eerst wordt het bestek er afgehaald, dan het glas en daarna wordt het bord aangenomen; en heel de tijd moet de gast het bord omhoog houden
- executive lounge
- een smalle pijpenla zonder sfeer
- 2 man personeel die af en toe samen tegelijk weg zijn
- oncomfortabel meubilair
- personeel begint zomaar een verhaal
- receptie
- heet je niet welkom
- ratelende receptioniste over een membership.
- sprak niet goed Nederlands
- moest een formulier invullen terwijl alle gegevens er al zijn
- klant met een betalingsprobleem wordt niet even apart genomen en houdt de rij bezet en daarbij geen discrete afhandeling
- Bar
- barman was heel druk en niet efficiënt
- barman maakt geen contact of een indruk dat hij het fijn vind dat je er bent
- Algemeen
- alles is zandkleurig en saai. geen luxe gevoel. Zowel publieke ruimtes, restaurant, kamer, bar etc.
- wie heeft dat tapijt uitgekozen?

Kortom:
Het Hilton heeft er werkelijk alles aan gedaan om hospitality kapot te standaardiseren en daarmee de ziel uit beleving te halen. Personeel is of ongeïnteresseerd of te dichtbij. De truc van gastvrijheid is dat je bezoekers het gevoel moet geven welkom en gewenst te zijn. Dat je bijna op hen zat te wachten. En gevoel van hospitality is dat je er altijd bent, zonder er te zijn. Je houdt je mond (op omgangsnormen na) totdat de gast aangeeft een praatje te willen en dat gaat door totdat de gast non-verbaal of situationeel aangeeft dat het niet meer nodig is. De floormanager kan ook vanaf een discreet punt de zaal overzien, de barman mag mij aankijken, de receptioniste mag informeren naar mijn reis etc.
Maar ik snap dat je hiervoor een gevoel moet ontwikkelen dat wat jaartjes ervaring kost en een mentor die al even meedraait. En dat zie ik niet gebeuren want de oudste medewerker die ik ben tegengekomen was denk ik 24.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Jorike van Zwieten, Eigenaar van Hilton The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2021

Beste Sanne, Nogmaals wil ik u hartelijk danken dat u uitgebreid de tijd heeft genomen ons te voorzien van uw feedback. We hebben vandaag uitvoerig telefonisch contact gehad om uw feedback te bespreken. Zoals daarin ook al aangegeven zijn de ervaringen die u deelt niet de standaarden wij waar wij Hilton naar streven. Met gastvrije groet, Jorike.

Beoordeeld op 9 oktober 2021

Super goed ontbijt en direct in het centrum gelegen. Ideale uitvalsbasis. Nette ruime kamers. Aardige bediening tijdens het ontbijt. Je kunt je auto parkeren middels valid parking. Gemakkelijk om je auto op te laten halen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Jorike van Zwieten, Owner van Hilton The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Beste mevrouw Natascha, bedankt voor uw review. Fantastisch om uw complimenten te ontvangen over het personeel, dit waarderen we enorm. Goed om te horen dat u fijn gebruik heeft kunnen maken van de valet-parking. We kijken uit naar uw volgend bezoek. Vriendelijke groet, Jorike van Zwieten

Beoordeeld op 6 oktober 2021

Wat hebben wij een fijn verblijf gehad in Hilton The Hague! Mooi hotel en op loopafstand van het centrum. Het ontbijtbuffet was heerlijk en er was veel keuze. De kamer was ruim met een mooi uitzicht over de stad. Het personeel was onwijs vriendelijk. Bij aankomst op de kamer stond er champagne met iets lekkers voor ons klaar, erg leuk! Via deze weg wil ik Christiaan Serne enorm bedanken voor zijn gastvrijheid, mede door hem was ons verblijf in het Hilton erg aangenaam.

Hilton The Hague is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste mevrouw Chanon, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad en heeft genoten van het onbijtbuffet en de kamer. Wij kijken erna uit u weer te mogen ontvangen in Hilton The Hague. Met vriendelijke groet, Jorike van Zwieten, Guest Relations.

Beoordeeld op 3 oktober 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel qua kamers en gangen boven , vonden de benedenverdieping wat kil , het straalt weinig warmte en gezelligheid uit.
In bar en het restaurant was het erg koud , zittend onder de de airconditioning , dat had ik niet verwacht omdat het buiten heel de dag al frisser was en steeds regende.
Het ontbijt was geweldig , het diner ook heerlijk , alleen de porties zijn karig qua prijs.
Als je qua eten niet veel lust is dit zeker geen aanrader.
Het zal wellicht normaal zijn in de grote steden , maar voor ons niet helemaal te begrijpen waarom veel in het Engels gecommuniceerd wordt , zo ook de menukaart voor een groot deel.
De kamers zijn prachtig en super schoon. Het verblijf was zeerzeker een hele mooie ervaring

Kamertip: Reserveren is een must voor het hotel restaurant , het zit snel vol. Als je qua eten niet alles lust en of een grote eter bent , zou ik je aanraden hier niet te gaan eten.
Datum van verblijf: oktober 2021
Jorike van Zwieten, Eigenaar van Hilton The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Best gast, hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een goed verblijf in ons hotel heeft gehad. Vervelend om te horen dat u de benedenverdieping als kil en koud heeft ervaren. Begin volgend jaar zijn wij van plan om ons restaurant totaal te renoveren. Het klopt dat een aantal collega's bij ons Engels sprekend zijn. Dit komt aangezien wij binnen Hilton in een internationale omgeving bevinden, echter is er altijd een Nederlandssprekende collega voor u beschikbaar, schroom niet om hiernaar te vragen. Wij hopen u snel weer in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Jorike, Hilton The Hague.

Beoordeeld op 23 september 2021

Heel goed en mooi gerenoveerd hotel, in centrum van Den Haag.
Centrum goed te voet te bereiken.
Scheveningen goed met tram of bus te bereiken.
Kamer was uitstekend en lekker groot.
Ontbijt was ook lekker.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Jorike van Zwieten, Owner van Hilton The Hague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2021

Beste heer van Dooren, hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Goed om te horen dat u heeft kunnen genieten van de snelle verbinding naar Scheveningen en dat de kamer naar wenst is geweest. Wij kijken erna uit u weer te mogen ontvangen in Hilton The Hague. Met vriendelijke groet, Jorike van Zwieten, Guest Relations.