7 november 2017 beoordeeld

Zo dat was even een terug in de tijd gevoel bij Roompot. Wat een ouwe en vieze bende. Maar ja als je het goed vind dat de eindschoonmaak ook door de gasten gedaan wordt dan krijg je dit.
Kijk niet onder de bedden want dan wordt gelijk onpasselijk wat een vuil en stof. De inrichting is lekker goedkope meuk. Een blind paard kan er nog geen schade aanrichten. In deze periode november wordt de basis gerund door kinderen, die geen notie hebben. Als je eerder weg wilt en een muntje wilt hebben voor de slagboom om bij je huisje te komen moet je een uur wachten. De muntjes waren op en er moet eerst iemand opgetrommeld worden. Meldt je een klacht of heb je een vraag krijg je snel antwoord via de whatsapp, het duurt dan een halve dag voordat er iemand langskomt. En dan doodleuk zegt dat het niet druk is.
Was er een pluspunt, uhm ja het strand is dichtbij, maar erg uitnodigend is het niet, in het buitenseizoen zijn er dan geen strandtenten.

Kamertip: Blijf hier gewoon lekker weg of als ze gerenoveerde huisjes hebben neem die.
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie
Roompot, Afdeling Kwaliteit van Vakantiepark Kijkduin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2017

Bedankt voor je feedback, Michel.

We vinden het erg jammer dat het verblijf niet goed is bevallen en zullen doorgeven aan de verantwoordelijke personen op het park wat er vanuit jullie beleving beter had gekund!

Het strand is inderdaad dichtbij. Ook in de winter vinden wij het strand een leuke plek om te wandelen en uit te waaien. Steden als Den Haag, Delft en Rotterdam liggen natuurlijk ook relatief dichtbij.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geboekt voor familie en vriendenbezoek, een van de 5 gehandicapten huisjes (400 reeks) wat een tegenvaller, vies en smerig slecht schoongemaskt huisje met heel veel achterstallig onderhoud. Badkamer verstopte afvoer douche, veel lampen (halogeenspotjes) kapot. Matrassen met vlekken.
Enorme tegenvaller, nooit weer Kijkduinpark!!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie

Hartelijk dank voor jullie reactie over het verblijf op Kijkduinpark.

Wij zullen uiteraard doorgeven aan de verantwoordelijke personen wat jullie als belangrijke verbeterpunten hebben ervaren. Op deze manier kan er zo spoedig mogelijk gekeken worden hoe wij verbetering kunnen verzorgen in de accommodatie.

Wij hopen dat jullie verder wel hebben genoten van de parkfaciliteiten en de omgeving.

25 augustus 2017 beoordeeld

Dit park ligt vlak aan het strand, even ten zuiden van Kijkduin. Het park ziet er verzorgd uit en de huisjes liggen redelijk ruim, met eigen terras. Op het park is een parkcentrum met in deze periode ook animatie voor de kinderen. Af en toe is er een voorstelling (niet bezocht), er is een restaurant en fietsverhuur. Verder is er een supermarkt met verse broodjes. De winkel heeft een tamelijk ruim assortiment, zeker voor een parkwinkel. Helaas zijn de prijzen nog ruimer, reken op een opslag van 100% op de normale supermarktprijs. Niet ver weg zit overigens meerder winkelcentra met supermarkt, slager etc.
Het strand is op een paar minuten wandelen door de duinen. Hier begint ook het gedeelte waar de hond los mag, dus ideaal voor hondenbezitters. Er zijn meerdere strandtenten. De boulevard van Kijkduin is ongeveer een kwartiertje lopen, hier zijn een paar winkels en een heleboel restaurantjes (goede ervaringen bij Marmaris en Bodega Bilbao).
Het huisje is helaas een ander verhaal. Wij hadden een 7-persoons huisje. Deze was niet gerenoveerd, maar er hard aan toe. Wel zat er een nieuw keukenblok in. De tekortkomingen waren niet zodanig dat je vakantie er door wordt bedorven, maar het ademt een gebrek aan aan zorg en aandacht. Een paar voorbeelden: losse tegels in de badkamer, scheur in de douchewand, poten onder deel bank weg, 4 verschillende stoelen bij de tafel, volledig doorgezeten terrasmeubilair en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Daarnaast was het huisje niet schoon. Wat wij zagen was dat de schoonmaak is uitbesteed aan een bedrijf, maar dat er nogal wat onervaren schoonmakers worden ingezet (type student). Gezien het bedrag dat voor schoonmaak wordt gerekend moet dat echt beter. Voor de jeugd nog wel van belang: het huisje heeft wel prima wifi.
Al met al een prima park, maar ik zou wel informeren of het huisje gerenoveerd is. Nadeel is dat veel huisjes particulier bezit zijn, hierdoor is er verschil in de kwaliteit in inrichting. Eerst informeren dus.

Kamertip: Gerenoveerd huisje nemen.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Hartelijk bedankt voor uw review.

Fijn dat het park en de omgeving zo goed is bevallen.

Wij begrijpen uit uw review echter dat de accommodatie beter had gekund. Wij nemen de feedback uiteraard ter harte en zullen dit doorgeven aan de verantwoordelijke personen op het park.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken voor een nog betere ervaring!

16 augustus 2017 beoordeeld

We hebben in juli, begin augustus, 1 week in een 7-pers huisje gezeten samen met mijn ouders die in de 70 zijn, en mijn broer en mijn 2 jongens van 13 en 14 jaar.
Het huisje is goed ingedeeld en de ruimte is goed.

Ter nadele was de badkamer, die een nog al schuin lopend plafond had waardoor ik en andere met mij, niet goed het toilet konden benutten in de badkamer. Daarvoor moesten we dan altijd naar beneden gaan.
Het plafond was wel aan een schilder beurtje toe, vanwege schimmelvorming in de badkamer. Dit komt eigenlijk meer vanwege de slechte afzuiging van het vocht tijdens het douchen.

Het deurtje van de vriezer was al stuk voordat we het gingen gebruiken. Dit hebben we later wel aangegeven aan de receptie.
De koelkast is voor 7-pers toch net aan de kleine kant, maar het is wel te doen.

Er is een open haard, en die is erg nuttig als je in een romantische bui bent.

Kortom, op een paar gebreken na hebben we heerlijk genoten van ons verblijf. M'n ouders hebben zich goed kunnen vermaken, en ook omdat er in de wijde omgeving veel te doen en te zien is.

Kamertip: De kamers zijn voorzien van losse bedden, dus neem een extra riem of sjorbandje mee, om de bed poten aan elkaar te maken.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie

Hartelijk dank voor jullie uitgebreide review. Fijn dat het verblijf overwegend naar wens is geweest!

Wij zullen bekijken hoe we aan de hand van de door jullie aangegeven punten verbetering kunnen doorvoeren, zodat de aangeboden kwaliteit voor onze toekomstige gasten nog verder omhoog gaat.

Graag tot een volgende keer op Kijkduin, óf natuurlijk één van onze andere Roompot Vakantieparken.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een lang weekend in een van de huisjes voor 6 personen gezeten. Op de locatie is weinig aan te merken. Op loopafstand van het strand op een redelijk rustig gedeelte met 2 strandtenten in de buurt. Het huisje zelf viel nogal tegen. Het was oud, saai, ongezellig en vies. Weinig afwerking. Ons huisje had 2 badkamers welke met de Franse slag waren schoongemaakt. Op het eerste oog schoon maar in de hoeken overal haar en stof. De badkamer boven ligt onder een schuin dak. Ik ben zelf 1m75 en stootte mijn hoofd wanneer ik opstond van het toilet. Mijn vriend is 1m93 en die kon bijna niet douchen. Douchehouder zat los.
De slaapkamers waren al niet veel beter, bedden oké maar ook hier weer veel viezigheid. Oude lampjes etc. De keuken is goed uitgerust, maar ons koffiezetapparaat had wat kuren en de waterkoker was met zoveel azijn schoongemaakt dat het water ernaar smaakte.
Het park zelf is groot, heel groot en een beetje vergane glorie. Veel (lawaaiig) entertainment.
Verder erg veel dieren, konijnen en vossen. Leuk om te zien maar oppassen dus met honden.
We hebben het naar ons zin gehad maar het was het allemaal net niet.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Fijn te vernemen dat jullie over het algemeen een prettig verblijf hebben gehad!

Wij begrijpen dat het toch op een aantal punten nog wat beter had gekund. Uiteraard zullen wij aandacht geven aan de feedback die jullie hier doorgeven. De verantwoordelijke personen op het park zullen in overleg met de controledienst kijken hoe incidentele bemerkingen op de schoonmaak nog beter voorkomen kunnen worden.