“Gezellige sfeer en lekker eten”
Beoordeling van Impero Romano

Impero Romano
Geclassificeerd als nr. 54 van 1.564 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Voorhout
Beschrijving: Om heerlijk te genieten van de traditionele en originele Italiaanse keuken in Den Haag, bent u bij Ristorante Impero Romano aan het juiste adres! Laat u meeslepen door de mediterrane sferen en proef het echte Italië in ons restaurant. Een ruime selectie van overheerlijke gerechten en wijnen gecombineerd met Italiaanse gastvrijheid en service, dat is waar Impero Romano voor staat. Een prachtige nieuwe locatie voor zowel lunch als diner. En ook voor besloten partijen of groepen bent u bij ons welkom.
6 dagen geleden beoordeeld

Er hangt een gezellige sfeer in dit restaurant. Wij zaten in het oude gedeelte met houten plafond en balken, het is hier wel iets rumoerig. Wij genieten van de antipasto met verschillende soorten worst en o.a. de vitello tonnato. Als hoofdgerecht eten wij de Tagliolini tartufo welke aan tafel wordt bereidt en erg lekker is ( de truffel is vers!) . Na nemen we de panna cotta die erg lekker is en de fantasia di ananas. Al met al een leuk restaurant.

Datum van bezoek: januari 2019

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant staat bekend om zijn goede keuken dus dachten we laten we daar eens gaan eten. Zoon wilde graag een kwaliteitspizza. Nou pizza’s hebben ze niet maar ook hij vond wel wat lekkers. Wij kozen de aanbevolen specialiteit en met als voorgerecht traditionele carpaccio ossenhaas en als hoofdgerecht verse pasta truffel en parmezaanse kaas. Het voorgerecht was karig (half bord) en eigenlijk smaakloos. Matige olijfolie weinig sierlijk. We keken alsnog uit naar het hoofdgerecht maar deze was droog en er was geen enkele truffel-smaak. Zelfs de parmezaanse kaas was niet echt smaakvol. Daarna toch een dessert besteld, we hadden immers nog wel trek. Zo deze was echt super, de panna cotta was subliem en de chocolade soufflé heerlijk.

Als wij hadden we echt een super chardonnay uit Italië. De Teresamanara is een aanrader.

De sfeer en bediening was super. Het blijft aanbevelingswaardig maar ga voor een ander gerecht dan de specialiteit.

Datum van bezoek: januari 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Allerhartelijkste ontvangst bij Impero en vooral ook goed gegeten. Mooie tonijnsteak, perfect rood/rosé gegrild. Super lekkere Saltimbocca, niet te zout, in een heerlijke braadjus. Voor onze kleinzoon spaghetti vongole waarvan hij gesmuld heeft. Het was wat veel voor hem dus konden wij meeproeven. Erg lekker, en niet karig met de vongole. Voor ons beiden een fles Barbera d'Asti. Uitstekende wijn voor een correcte prijs. Na zoveel jaar blijft dit één van onze favoriete restaurants.

Datum van bezoek: december 2018
16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin gegeten. Het eten was heerlijk, maar een tikkeltje vet van de olie. Het restaurant was wel heel vol qua tafels en krap om door heen te lopen. Aan het einde van de avond nog een gratis aperitief gehad, dat was leuk.

Datum van bezoek: september 2018
9 november 2018 beoordeeld

had er vaak gegeten erg goed maar gevoelsmatig veels te duur!Maar toch dan terug gaan is een goed teken!! prijs kwaliteit is gelijk!! value for money!maar dan ook precies.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Impero Romano bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Impero Romano geweest? Deel je ervaringen!