“Goede italiaan”

Geclassificeerd als nr. 56 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Voorhout
Beschrijving: Om heerlijk te genieten van de traditionele en originele Italiaanse keuken in Den Haag, bent u bij Ristorante Impero Romano aan het juiste adres! Laat u meeslepen door de mediterrane sferen en proef het echte Italië in ons restaurant. Een ruime selectie van overheerlijke gerechten en wijnen gecombineerd met Italiaanse gastvrijheid en service, dat is waar Impero Romano voor staat. Een prachtige nieuwe locatie voor zowel lunch als diner. En ook voor besloten partijen of groepen bent u bij ons welkom.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een vriendin gegeten. Het eten was heerlijk, maar een tikkeltje vet van de olie. Het restaurant was wel heel vol qua tafels en krap om door heen te lopen. Aan het einde van de avond nog een gratis aperitief gehad, dat was leuk.

Datum van bezoek: september 2018

4 weken geleden beoordeeld

had er vaak gegeten erg goed maar gevoelsmatig veels te duur!Maar toch dan terug gaan is een goed teken!! prijs kwaliteit is gelijk!! value for money!maar dan ook precies.

Datum van bezoek: maart 2018
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met 9 mensen zakelijk gegeten bij Impero Romano. Starters van tevoren afgesproken maar was niet bekend bij de ober. Vleeswaren waren okay, vis was wat gewoon. Voor het hoofdgerecht eerst een “college” witte truffel gehad wat sfeer verhogend was. Mooie hoofdgerechten en dessert. Prima wijn. Maar bediening was erg druk en had daardoor te weinig aandacht voor onze tafel. Overall plezierige avond gehad.

Datum van bezoek: november 2018
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdagavond hebben we heerlijk gegeten! Genoten van zeer smaakvolle en mooie gerechten en heel goede wijn met onze vrienden. Ook hebben we ons weer met plezier door het (zingende) personeel laten vermaken.

Datum van bezoek: oktober 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even 10 minuutjes lopen van het station ben je in dit gezellige deel van Den Haag. Geen groot restaurant. Leuk ingericht. Zeer vriendelijk vooral Italiaans personeel. Leuk zoals de spaghetti tartufo vanuit een grote kaas wordt klaargemaakt. Vooraf een mix van voorgerechten. Heerlijke huiswijnen, zowel wit als rood. Super gezellig en zeer lekker gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Impero Romano bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Impero Romano geweest? Deel je ervaringen!