“Fantastische avond, heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Impero Romano

Impero Romano
Geclassificeerd als nr. 56 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Voorhout
Beschrijving: Om heerlijk te genieten van de traditionele en originele Italiaanse keuken in Den Haag, bent u bij Ristorante Impero Romano aan het juiste adres! Laat u meeslepen door de mediterrane sferen en proef het echte Italië in ons restaurant. Een ruime selectie van overheerlijke gerechten en wijnen gecombineerd met Italiaanse gastvrijheid en service, dat is waar Impero Romano voor staat. Een prachtige nieuwe locatie voor zowel lunch als diner. En ook voor besloten partijen of groepen bent u bij ons welkom.
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdagavond hebben we heerlijk gegeten! Genoten van zeer smaakvolle en mooie gerechten en heel goede wijn met onze vrienden. Ook hebben we ons weer met plezier door het (zingende) personeel laten vermaken.

Datum van bezoek: oktober 2018

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even 10 minuutjes lopen van het station ben je in dit gezellige deel van Den Haag. Geen groot restaurant. Leuk ingericht. Zeer vriendelijk vooral Italiaans personeel. Leuk zoals de spaghetti tartufo vanuit een grote kaas wordt klaargemaakt. Vooraf een mix van voorgerechten. Heerlijke huiswijnen, zowel wit als rood. Super gezellig en zeer lekker gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2018
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaanse stagiaires met beheersing van de Engelse taal in de bediening! Top! Erg goed eten, fantastisch gevarieerde kaart. Drukke zaak met veel echt Italiaanse invloeden. Zeker een aanrader.

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer eens dit heerlijke Italiaans restaurant bezocht.
Bij binnenkomst word je direct verwelkomd op een Italiaanse sfeer.
Je voelt je meteen gast!
Eten is voortreffelijk evenals de wijnkaart.
Wederom blij dat we hier weer mochten dinerenz

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drukke zaak maar met een top bediening en een goede kaart met mooie wijnen op ren mooie locatie in Den Haag
Kom hier al jaren en wmb blijft dat zo prijs kwaliteit is prima

Reizigers die Impero Romano bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Impero Romano geweest? Deel je ervaringen!