“Bruiloft diner”

Geclassificeerd als nr. 56 van 1.551 Restaurants in Den Haag
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Voorhout
Beschrijving: Om heerlijk te genieten van de traditionele en originele Italiaanse keuken in Den Haag, bent u bij Ristorante Impero Romano aan het juiste adres! Laat u meeslepen door de mediterrane sferen en proef het echte Italië in ons restaurant. Een ruime selectie van overheerlijke gerechten en wijnen gecombineerd met Italiaanse gastvrijheid en service, dat is waar Impero Romano voor staat. Een prachtige nieuwe locatie voor zowel lunch als diner. En ook voor besloten partijen of groepen bent u bij ons welkom.
16 september 2018 beoordeeld

Bij Impero Romano een heerlijk bruiloftsdiner gehad. We hebben met een grote groep gegeten (28 personen) en zijn uitstekend bediend. Heerlijke mix van voorgerechten, met als hoogtepunt hierin toch wel de parmigiani. Ook de hoofdgerechten kwamen snel en waren erg lekker. Veel van onze gasten zeiden dat ze in tijden niet zo lekker gegeten hadden als bij jullie! Ook de tiramisu was fantastisch. Al met al, heel fijn bediend en het heeft ons absoluut aan niets ontbroken! Veel dank voor een fantastische avond.

Datum van bezoek: september 2018

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant, al vanouds. En best duur, voor een Italiaans restaurant. En dan moet het ok top zijn. Maar dat valt tegen. Niet alle gerechten zijn met aandacht gemaakt. Het is er veel te warm binnen. En geld rekenen voor water is zo krenterig. Er moet wel iets veranderen.

Datum van bezoek: september 2018
26 augustus 2018 beoordeeld

Omdat het daar altijd vrij druk was hadden we twee dagen eerder voor het terras gereserveerd. Op de avond dat we kwamen wist niemand daar iets van en konden we alleen binnen eten. Geen sorry of zo, maar wel de opmerking dat het terras alleen maar door vaste klanten gebruikt werd. Niet zo handig als je zo tegen de gasten van het naastgelegen hotel doet. Dan toch maar naar binnen. De antipasti Impero was ook niet wat we van ze gewend waren. Het was allemaal een beetje op het leien plaatje gekwakt. Op zich goed, maar het oog wil ook wat. Onze hoofdgerechten staan al niet meer op de kaart, maar geweldig was het ook niet. Mijn vorige beoordeling was 5 sterren en toen was alles ook perfect. Gelukkig zijn er in Den Haag ook Italiaanse restaurants die niet alleen voor vaste gasten werken.

Datum van bezoek: juli 2018
19 augustus 2018 beoordeeld

Na veel lovende reacties van andere mensen over Impero Romano ben ik vandaag ook zelf naar het restaurant gegaan. We kregen een tafeltje aangewezen die we niet super leuk vonden, na kort overleg konden we zo ergens anders zitten. We kregen gelijk een mandje brood toegereikt met een balsamico/olie dip. Ook werd er nog een heerlijke bruschetta aangeboden van het huis. Mijn moeder en ik hadden beiden een voortreffelijk hoofdgerecht. Het eten was goed op smaak en vooral ontzettend lekker! Ook de wijn was verrukkelijk. De bediening was zeer vriendelijk en hielpen ons graag. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: augustus 2018
23 juli 2018 beoordeeld

Nagenoeg al het personeel is daadwerkelijk Italiaan wat ons inziens al positief bijdraagt aan de sfeer en gehele beleving. Leuke inrichting met gezellige hoekjes, verdiepingen etc incl. terras op leuke locatie in Den Haag. Menukaart biedt veel keus en voldoende variatie. De specialiteiten van het huis zijn ook daadwerkelijk echt de aanraders. Goddelijke pasta parmezaan/truffel gegeten en daarna nog rijkelijk gevulde vissoep. De vleeshoofdgerechten zouden wat meer groente mogen bevatten. Deze zijn wel los extra bij te bestellen. Service was goed! Gerechten lekker en overall dik tevreden over dit leuke restaurant!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Impero Romano bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Impero Romano geweest? Deel je ervaringen!