“Altijd weer perfecte bediening”
Beoordeling van Brasserie 't Ogenblik

Brasserie 't Ogenblik
Geclassificeerd als nr. 36 van 1.328 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
16 maart 2017 beoordeeld

Als we in Den Haag zijn is dit regelmatig onze plek voor een lunch. De bediening is super: attend, snel en vriendelijk. De gerechten zijn ook allemaal prima.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Brasserie 't Ogenblik
Bekijk de nieuwste beoordelingen

19 februari 2017 beoordeeld

Tijdens de eerste dag van ons gezellig weekendje Den Haag lunchten we in 't Ogenblik.
Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, de schoteltjes waren lekker, dus wat meer wil je nog.
Mijn echtgenote at een quiche, ik daarentegen nam een wrap.
Beiden smaakten goed en naar meer...
Leuke tent met enthousiaste medewerkers !!

28 november 2016 beoordeeld

Hier heerlijk gelunched tijdens ons weekendje Den Haag. Bevindt zich in een leuk straatje in het centrum van Den Haag. Vriendelijke en vlotte bediening, veel keuze uit lekker gerechten.

17 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben hier niet gegeten maar wel op het terras en stukje ervandaan lekker ons gemak een drankje gedaan. Leuk en vriendelijke bediening.

16 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk geluncht. Beide van ons hebben een salade besteld, en beide waren heel erg lekker. Simpele opties voor bijna iedereen.

Reizigers die Brasserie 't Ogenblik bekeken, bekeken ook

In Brasserie 't Ogenblik geweest? Deel je ervaringen!