“Lekkere lunch tijdens weekendje weg”
Beoordeling van Brasserie 't Ogenblik

Brasserie 't Ogenblik
Geclassificeerd als nr. 53 van 1.337 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
19 februari 2017 beoordeeld

Tijdens de eerste dag van ons gezellig weekendje Den Haag lunchten we in 't Ogenblik.
Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, de schoteltjes waren lekker, dus wat meer wil je nog.
Mijn echtgenote at een quiche, ik daarentegen nam een wrap.
Beiden smaakten goed en naar meer...
Leuke tent met enthousiaste medewerkers !!

Schrijf een beoordeling

28 november 2016 beoordeeld

Hier heerlijk gelunched tijdens ons weekendje Den Haag. Bevindt zich in een leuk straatje in het centrum van Den Haag. Vriendelijke en vlotte bediening, veel keuze uit lekker gerechten.

17 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben hier niet gegeten maar wel op het terras en stukje ervandaan lekker ons gemak een drankje gedaan. Leuk en vriendelijke bediening.

16 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk geluncht. Beide van ons hebben een salade besteld, en beide waren heel erg lekker. Simpele opties voor bijna iedereen.

13 augustus 2016 beoordeeld

Met onze Portugese vrienden weer eens een dagje Den Haag, even naar het Paleis, en toen was daar 't Ogenblik. Prima ambiance , heerlijke lunch ( met zorg bereid) kleurrijk en zeer smakelijk
en dan de bediening...........van grote klasse! stijlvol, supervriendelijk en zeer attent.
voor alle mensen die lekker, ontspannen willen eten en zich een welkome gast willen voelen,
een aanrader. Tip: de overheerlijke zelfgemaakte appeltaart.
groot compliment!

Reizigers die Brasserie 't Ogenblik bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Brasserie 't Ogenblik geweest? Deel je ervaringen!