“Sfeervolle tent met lekkere kaart”
Beoordeling van Brasserie 't Ogenblik

Brasserie 't Ogenblik
Geclassificeerd als nr. 50 van 1.327 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
28 november 2016 beoordeeld

Hier heerlijk gelunched tijdens ons weekendje Den Haag. Bevindt zich in een leuk straatje in het centrum van Den Haag. Vriendelijke en vlotte bediening, veel keuze uit lekker gerechten.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Brasserie 't Ogenblik
Bekijk de nieuwste beoordelingen

17 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben hier niet gegeten maar wel op het terras en stukje ervandaan lekker ons gemak een drankje gedaan. Leuk en vriendelijke bediening.

16 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk geluncht. Beide van ons hebben een salade besteld, en beide waren heel erg lekker. Simpele opties voor bijna iedereen.

13 augustus 2016 beoordeeld

Met onze Portugese vrienden weer eens een dagje Den Haag, even naar het Paleis, en toen was daar 't Ogenblik. Prima ambiance , heerlijke lunch ( met zorg bereid) kleurrijk en zeer smakelijk
en dan de bediening...........van grote klasse! stijlvol, supervriendelijk en zeer attent.
voor alle mensen die lekker, ontspannen willen eten en zich een welkome gast willen voelen,
een aanrader. Tip: de overheerlijke zelfgemaakte appeltaart.
groot compliment!

30 juli 2016 beoordeeld

Bij een bezoek aan Den Haag en lopend door de Paleisstraat kom je langs het terras van brasserie 't Ogenblik. Een leuke plek (= uit de wind en in de zon) voor een hapje en een drankje. Vriendelijke en adequate bediening. Jammer dat men weinig bieren van de tap kan schenken. Prijzen bovengemiddeld, maar te maken hebben met de ligging van het terras.

Reizigers die Brasserie 't Ogenblik bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Brasserie 't Ogenblik geweest? Deel je ervaringen!