“Leuke verassing”

Geclassificeerd als nr. 53 van 1.337 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
16 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk geluncht. Beide van ons hebben een salade besteld, en beide waren heel erg lekker. Simpele opties voor bijna iedereen.

Schrijf een beoordeling

13 augustus 2016 beoordeeld

Met onze Portugese vrienden weer eens een dagje Den Haag, even naar het Paleis, en toen was daar 't Ogenblik. Prima ambiance , heerlijke lunch ( met zorg bereid) kleurrijk en zeer smakelijk
en dan de bediening...........van grote klasse! stijlvol, supervriendelijk en zeer attent.
voor alle mensen die lekker, ontspannen willen eten en zich een welkome gast willen voelen,
een aanrader. Tip: de overheerlijke zelfgemaakte appeltaart.
groot compliment!

30 juli 2016 beoordeeld

Bij een bezoek aan Den Haag en lopend door de Paleisstraat kom je langs het terras van brasserie 't Ogenblik. Een leuke plek (= uit de wind en in de zon) voor een hapje en een drankje. Vriendelijke en adequate bediening. Jammer dat men weinig bieren van de tap kan schenken. Prijzen bovengemiddeld, maar te maken hebben met de ligging van het terras.

27 juli 2016 beoordeeld

Het is ons niet helemaal duidelijk waarom we het rommelig en cafetaria-achtig vonden. De bediening was aardig en de koffie prima. Toch voelden we ons niet helemaal op ons gemak. Jammer want het ligt op een uitstekende lokatie.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak geluncht bij 't Ogenblik en nooit teleurgesteld. Schoolvoorbeeld van hoe het personeel moet zijn en de menukaart is divers. Mijn vaste plek in het centrum als ik even rustig met vrienden of zakenrelatie wil lunchen.

Reizigers die Brasserie 't Ogenblik bekeken, bekeken ook

In Brasserie 't Ogenblik geweest? Deel je ervaringen!