“Mooi terras voor hapje en drankje”
Beoordeling van Brasserie 't Ogenblik

Brasserie 't Ogenblik
Geclassificeerd als nr. 44 van 1.327 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
30 juli 2016 beoordeeld

Bij een bezoek aan Den Haag en lopend door de Paleisstraat kom je langs het terras van brasserie 't Ogenblik. Een leuke plek (= uit de wind en in de zon) voor een hapje en een drankje. Vriendelijke en adequate bediening. Jammer dat men weinig bieren van de tap kan schenken. Prijzen bovengemiddeld, maar te maken hebben met de ligging van het terras.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Brasserie 't Ogenblik
Bekijk de nieuwste beoordelingen

27 juli 2016 beoordeeld

Het is ons niet helemaal duidelijk waarom we het rommelig en cafetaria-achtig vonden. De bediening was aardig en de koffie prima. Toch voelden we ons niet helemaal op ons gemak. Jammer want het ligt op een uitstekende lokatie.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak geluncht bij 't Ogenblik en nooit teleurgesteld. Schoolvoorbeeld van hoe het personeel moet zijn en de menukaart is divers. Mijn vaste plek in het centrum als ik even rustig met vrienden of zakenrelatie wil lunchen.

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte lekker gegeten, super lekker salade en club sandwich met runder carpacio. Lekkere pinot gris witte wijn
Goede bediening

25 april 2016 beoordeeld

Heerlijke kip teriyaki salade gegeten tijdens een zakenlunch terwijl mijn klant een boerenomelet verorberde. Dat was zeker geen straf en mijn klant uit Egypte was ook behoorlijk onder de indruk van zo'n lekkere lunch in Den Haag. Je kunt hier met een gerust hart iedereen mee naar toe nemen!

Reizigers die Brasserie 't Ogenblik bekeken, bekeken ook

In Brasserie 't Ogenblik geweest? Deel je ervaringen!