“Uitstekend personeel en goed eten!”
Beoordeling van Brasserie 't Ogenblik

Brasserie 't Ogenblik
Geclassificeerd als nr. 58 van 1.337 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Kortenbos
18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak geluncht bij 't Ogenblik en nooit teleurgesteld. Schoolvoorbeeld van hoe het personeel moet zijn en de menukaart is divers. Mijn vaste plek in het centrum als ik even rustig met vrienden of zakenrelatie wil lunchen.

Schrijf een beoordeling

30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte lekker gegeten, super lekker salade en club sandwich met runder carpacio. Lekkere pinot gris witte wijn
Goede bediening

25 april 2016 beoordeeld

Heerlijke kip teriyaki salade gegeten tijdens een zakenlunch terwijl mijn klant een boerenomelet verorberde. Dat was zeker geen straf en mijn klant uit Egypte was ook behoorlijk onder de indruk van zo'n lekkere lunch in Den Haag. Je kunt hier met een gerust hart iedereen mee naar toe nemen!

13 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker wezen lunchen. Erg vriendelijk. Dat moet ook. Met de titel: beste service van den haag. In ieder geval was alles prima. Snelle bediening. Mooi opgemaakte borden. Prijs is goed. Ik kom graag in deze lunchroom

19 februari 2016 beoordeeld

hartje Den Haag Pm de hoek van het Paleis Noordeinde in een zijstraatje vind je deze leuke brasserie. Gewoon doen, u zult niet teleurgesteld worden. Wij komen hier mer grote regelmaat met vrienden bijenkast.

Reizigers die Brasserie 't Ogenblik bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Brasserie 't Ogenblik geweest? Deel je ervaringen!