“een feest om hier te zijn”
Beoordeling van Seinpost Indonesia

Seinpost Indonesia
Geclassificeerd als nr. 281 van 1.667 Restaurants in Den Haag
11 juni 2019 beoordeeld

De locatie is geweldig het uitzicht fenomenaal! Voor de eerste keer dit restaurant bezocht en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
De maaltijden waren van hoge kwaliteit, en zeer smaakvol. De bediening was gastvrij, kortom genieten!

10 juni 2019 beoordeeld

Voor de derde keer hier gegeten en voor de derde keer heel tevreden. Wat is het toch een mooie locatie en nu ook met mooi en gezellig terras. Maar het belangrijkste zijn toch de heerlijke verrassende gerechten. Tel daar de sympathieke bediening bij op en je hebt hier een super-avond.
De kaart biedt de traditionele rijsttafels, verschillende satés en á la carte zijn er gerechten zoals Kepiting Lemburi (soft-shell krab) en andere vlees- en visgerechten.
Geen enkel gerecht stelde ons teleur.
Echt een heel fijn restaurant; aanrader!

4 juni 2019 beoordeeld

Afgelopen zaterdag zijn mijn partner en ik uitgenodigd door goede vrienden. De eigenaren kon ik eerder vanuit Zoetermeer. De lat betreffende de kwaliteit van de gerechten lijkt hoger gelegd. Top! Smaak wordt gekenmerkt door eigenschappen als zacht, vers, balans in scherpte en niet overgaar. Erg prettig om niet de basisgerechten tegen te komen die met zout worden overladen. Mooie wijnkaar, heerlijke rode huiswijn. Het idee dat men Swinckels Bier op de tap heeft is voor de meeste ondernemers met smaak een droom, hier lijkt dat vanzelfsprekend.
De bediening is prettig, combinatie van zakelijk en belangstellend en bij oogcontact altijd tot je dienst.
Het uitzicht? Ach ......... ga zelf maar kijken.

Datum van bezoek: juni 2019
Dreamer36274588772, Eigenaar van Seinpost Indonesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dank u wel voor deze hele mooie recensie.
We zijn heel blij met onze keuken brigade die altijd met verse ingrediënten werken zodat de kwaliteit hoog is.
En natuurlijk met de prachtige locatie.
Hopelijk tot snel.

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit Indonesisch gegeten, deze keer goed meegevallen. Wij houden niet van pikant, en hier niet pikante keuzes genoeg. We hadden een fotograaf in ons midden, en zíjn eten werd warm gehouden. Lekkere wijnen, vriendelijke bediening, zeer goed eten, alles wat je mag verwachten van een leuke avond.

Datum van bezoek: juni 2019
Dreamer36274588772, Eigenaar van Seinpost Indonesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2019

Goededag,
Dank u wel voor de complimenten en fijn dat jullie genoten hebben.
We zien heel graag de mooie foto’s tegemoet.
Bedankt voor jullie komst!

1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een mooie lokatie. Bijzonder vriendelijke bediening, en authentiek indische keuken. Dat gecombineerd met een prachtig uitzicht maakt Seinpost Indonesia tot een fijn avondje uit eten! We komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Seinpost Indonesia bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Seinpost Indonesia geweest? Deel je ervaringen!