“Super bistro, veel lekkers én opmerkelijke bediening”
Beoordeling van Cafe bistro Jules

Cafe bistro Jules
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.532 Restaurants in Den Haag
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Big applaus Michel & Margot! Al 3 keer geweest in 3 weken, telkens dezelfde positieve ervaring. Momenteel mijn favoriet restaurant in de omgeving, door een bijzondere combinatie van kwaliteit en gezelligheid. Fabuleuze wijnkaart, op niveau van een 'grand restaurant'. Ga zo door Café Jules, en blijf mijn (lange...) restaurantlijst in Den Haag leiden.

28 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, leuke enthousiaste attente bediening. Je voelt je zeer welkom. Echt een aanrader, wij komen zeker terug.

28 augustus 2020 beoordeeld

Gisteren een heerlijke lunch genoten. Soep van de dag, daar geniet ik nog van na! Daarna clubsandwich zoals hij hoort te zijn maar dan nog lekkerder. Bedankt voor de sfeer en smakelijke gerechten. Tot snel!

15 augustus 2020 beoordeeld

Wat een fijn restaurant hebben jullie Michel en Margot.
Vanavond bij jullie mogen eten. Helaas kwamen we wat te laat. Nogmaals excuus maar 2 scooterongelukken onderweg (file dus). Gastvrij ontvangen. Heerlijke malbec besteld bij de steak tartare. Daarna de griet (vis van de dag) en voor mij mosselgerecht. Fantastische chardonnay uit de bourgogne. Ons viel op dat je gewoon een normaal glas wijn kreeg en niet een glas waarvan er 10 uit een fles geserveerd worden. Eerlijke prijzen voor gerechten en voor de wijn. Ook zie ik een pluspunt in de menukaart. Niet heel erg veel gerechten, maar wel hele diverse keus. Voor iedereen wat te kiezen en vers. Heel veel succes jullie, maar dat gaat wel lukken, want vanavond zowel binnen als buiten waren jullie vol
Groet Hans en patricia van der Geest

14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Jules is inmiddels één van onze favoriete restaurants in Den Haag. Meerdere malen gegeten en altijd naar volle tevredenheid.
Hele fijne kaart , genoeg te kiezen . Verrassingsmenu is een aanrader. Mooi opgediende smaakvolle gerechten. Heerlijke wijnen . Eigenaar weet erg veel van wijn en kan goed adviseren. Er is een terras bij het restaurant. Dus buiten eten of lunchen kan ook. Wij zijn er niet voor het laatst geweest. Blij met Jules.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Cafe bistro Jules bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Cafe bistro Jules geweest? Deel je ervaringen!