TripAdvisor

Beoordeling van Cafe bistro Jules

Cafe bistro Jules
Geclassificeerd als nr. 92 van 1.685 Restaurants in Den Haag
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , lekkere bavette en n profiteroles als dessert. fijne sfeer, aardig personeel. Aanrader

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een mooi pand met gezellig terras ! Lunch genomen met een lekkere fles wijn !!! Zeer vriendelijke bediening en prijs / kwaliteit is oky !! Een aanrader tot en met !!!

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijke gegeten, wat een leuk plekje in den haag, mooi pand, super fijne, getalenteerde bediening. Hele fijne sfeer. Mooie franse gerechten. Voor ieder wat wils. Ruime keuze aan wijnen, waar de bediening ook uitvoerig over kan informeren. Ontzettend leuk. Goede prijs kwaliteit. Zeker het proberen waard. Ook leuk dat in een opkomende wijk zit, een leuk straatje, met een verassend terras. Tevens ontdekte we een leuke private dining gelegenheid boven in het restaurant. Wij komen zeker terug. Gegarandeerd een avond vol gezelligheid en goed eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier heerlijk gegeten met mijn vriendin. We hebben erg genoten van de gezellige ambiance en verrukkelijke gerechten. Een zeer uitgebreide wijnkaart en een erg goede en vriendelijke bediening.
Ik kan het iedereen aanraden!

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Wat een leuk restaurant, gezellige sfeer, bijzonder attente en vriendelijke en vlotte bediening. Eten was erg lekker tegen een redelijke prijs. We hebben genoten en komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Cafe bistro Jules bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Cafe bistro Jules geweest? Deel je ervaringen!