“Heerlijke spare-ribs”

Geclassificeerd als nr. 45 van 1.538 Restaurants in Den Haag
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Voorhout
Beschrijving: During your visit in The Hague De Resident is one of those places you just have to visit. Since 1977, De Resident is locally well known for serving the finest and high quality meat, great atmosphere and of course while you are here be sure you try our famous ribs.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bekend en beroemd om de heerlijke spare-ribs. De belofte is volledig waar gemaakt! We hebben heerlijk achter aan het pleintje kunnen zitten. Vlotte en vriendelijke bediening maakt dit tot een leuke avond!

9 maart 2018 beoordeeld

Je moet er van houden. Staat bekend om zijn spareribs. Leuk om wat vrienden onder genot van een biertje een snelle hap te halen. Vind ze zelf okee maar niet geweldig. Zijn voorgekookt en dat is niet mijn smaak maar dat is persoonlijk natuurlijk. Is al jaren erg druk bezocht.

11 februari 2018 beoordeeld

Zelfs op deze drukke (reserveren !) zaterdag werden we prima en gastvrij ontvangen in dit sfeervol ingerichte restaurant op de Denneweg. Prima eten met een gevarieerde gemakkelijke kaart. Lekker gegeten.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd weer gezellig en heerlijk om bij De Resident spareribs te eten!

Vrienden meegenomen uit het buitenland en die hebben genoten!!!

De Denneweg op zich is altijd gezellig om te wandelen.

Een aanrader!

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1977 stond op de inderlegger. Kan dus best spreken over vroeger. Zo'n dertig jaar terug kwam ik wel een bij de Resident. Reden was destijds de verrukkelijke spareribs. De geweldige marinade. De eenvoud, het lekkere biertje. Nu heb ik geen idee wat er in de tussentijd allemaal is gebeurt, maar de spareribs zijn nog steeds een culinair hoogstandje. Voor zover dat kan met ribbetjes.....

Reizigers die De Resident bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In De Resident geweest? Deel je ervaringen!