“Goed gegeten, gedronken én gezeten!”
Beoordeling van Restaurant Tapisco

Restaurant Tapisco
Geclassificeerd als nr. 323 van 1.533 Restaurants in Den Haag
Wijk: Voorhout
Wijk: Voorhout
30 september 2020 beoordeeld

Op het heerlijk terras met uitzicht op Kneuterdijk genoten van een waanzinnige lunch: 12 gerechtjes opgediend in 4 gangen. Wij waren zeer blij verrast met de opmaak, smaak en ervaring. Ook een heerlijke fles verdejo erbij genomen, getipt door serveerster. Was een schot in de roos. Hiernaast ziet de binnenkant van het restaurant er zeer knap uit. Echt een aanrader in Den Haag dus, wij komen terug!!!

Datum van bezoek: september 2020

27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verjaardagsborrel in dit etablissement. Mooie zaak, heeft wat chique allure. Lekkere wijnen, bierkeus van tap wat saai. Fijne bediening, vriendelijk en alert. Hapjes mooi gepresenteerd, hoge verwachtingen. De garnalenkroketjes waren niet lekker en de rest niet bijzonder. Empanada’s wel aardig, carpaccio op een tostada lekker.

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapisco is een prachtig restaurant. Het concept en de aantrekkelijke kaart hadden ons hier heen gelokt. Ontvangst was vriendelijk. Er was ruim voldoende plek voor een zondagavond wat waarschijnlijk aan COVID-19 te danken is. Door ditzelfde virus wordt er geen gebruik gemaakt van een menu kaart maar wordt je geacht de menukaart online op je smartphone te bekijken. Geen probleem natuurlijk maar het maakt het er niet gezelliger op! Wij kozen voor totaal 6 gerechtjes maar helaas de 2 gerechtjes (jamon Iberico & intvis macaron) waar we ons het meest op verheugd hadden waren er niet. Dit kan makkelijk vooraf vermeld worden lijkt mij? De reden dat er geen jamon Iberico was dat er niemand was om de ham te snijden! In plaats daarvan werd ons paleta Iberico geadviseerd maar die was ok maar vooral hard en droog. Jammer! Rest van de gerechtjes waren lekker en goed op smaak en ook de bediening was attent en vriendelijk. Al met al een leuke avond maar door de missende “highlights” komen we hier wellicht toch niet snel terug.

14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met vrouw en dochter gaan eten bij dit restaurant. Wat een geweldige ervaring. Ontzettend vriendelijk en opmerkzaam personeel en de gerechten waren stuk voor stuk geweldig. Ook de begeleidende rosé wijn was erg lekker. Prijs kwaliteit was ook nog eens erg goed.

30 juli 2020 beoordeeld

toevallig hier binnengestapt voor een apero met hapje. en dat hebben we ons niet beklaagd; Bij een volgende gelegenheid komen we zeker opnieuw langs.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant Tapisco bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Restaurant Tapisco geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.