“Authentiek, persoonlijk, smakelijk”

Een tafel reserveren
ma 14-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 69 van 1.678 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: Bij Tommy’s staat gastvrijheid centraal. Wij verwelkomen u graag om u te laten proeven van onze verschillende gerechten: met zorg geselecteerd en met passie bereid. U, de gast, staat centraal! Met goede service en een verfijnde menukaart proberen wij u een hele mooie avond te bezorgen. Loop ook gerust binnen voor de lunch, of gewoon een drankje. Wees welkom, wij staan voor u klaar!
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op mijn verjaardag hier gegeten, en al daar besloten dat ze deze vijf sterren dubbel en dwars verdienen. Tommy’s heeft het allemaal tip top in orde. Het kleine zaakje (reserveren!) is met oog voor detail ingericht. Je wordt niet geroutineerd geholpen door ervaren personeel dat het enigszins op de automatische piloot doet (waar op zich niets mis mee is), maar door heren die uitstekend weten waar ze mee bezig zijn. Ze zijn oplettend, authentiek, nemen de tijd voor je, en zijn goed op de hoogte. En dit alles was misschien al vier sterren waard geweest, als het eten niet zo geweldig was. In deze zaak echter geen standaard menu, maar een culinair hoogstandje dat gang na gang aan je gepresenteerd wordt. Daar nog een zeer betaalbaar wijnarrangement bij en het plaatje is compleet. Niet vaak ben ik zo lovend over een zaak maar Tommy’s heeft het dubbel en dwars verdiend. Tot snel, hoop ik.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld

Tja, je kunt (proberen te)reserveren bij Jonnie Boer zijn drie sterren restaurant, maar de smaak sensatie die je bij Tommy en Co krijgt komt daar aardig in de buurt en is prettiger geprijsd. Dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk gezien het feit,dat de kok stagiair was bij Jonnie. Wij hebben er in ieder geval goddelijk gegeten en de bediening was ook om te zoenen.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juli 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten. De ene na de andere smaaksensatie. Echt de moeite waard. Redelijk onbekend met de stad den haag en n.a.v. de recensies op tripadvisor hier terecht gekomen. Dit was echt de moeite waard!

Datum van bezoek: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld

Met 13 personen na de boottocht door de Haagse grachten op veler verzoek net als vorig jaar lunch bij Tommy's & Zuurveen.Met de nieuwe kaart weer een mooi vier gangen menu met prima wijnen. Met uitstekende service en goed prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juli 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Een heerlijke plek! Fantastisch eten , perfecte bediening en goede prijs. We hadden de keuze tussen een vis/vlees menu of vega menu. Als groep beide gekozen en van alles aan heerlijkheden voorbij zien komen. Hulpvaardige en zeer attente bediening die bij elke verrassende gang kwamen uitleggen waaruit de creatie bestond. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Tommy's & Zuurveen bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Tommy's & Zuurveen geweest? Deel je ervaringen!