“Fijne ritmiek en mooi wijn-spijs combi”
Beoordeling van Restaurant 6&24

Restaurant 6&24
Geclassificeerd als nr. 4 van 1.678 Restaurants in Den Haag
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten te beginnen met Terschellingse (jawel!) oester, daarna prachtige amuses en vervolgens 4 gangen diner met oa scheermes en eendeborst, in combi met verrassend fijn wijn arrangement (ook halfjes mogelijk) Afsluitend thee en latte, nooit geweten dat verveine thee op 70 graden beter tot zn recht komt. Fijne ritmiek = zeer prettig tempo (geen uptempo en geen wachten). Wel veel verschillende gezichten aan tafel, persoonlijk niet erg maar mogelijk storend voor anderen. Na een heerlijke avondje diner en bijkletsen rekenden wij 4 uur later af tegen een mooi bedrag pp. Kom graag weer terug!

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het 5-gamgenmenu gekozen met bijpassend wijnarrangement. Geweldig! Vooral de wijn-spijscombinaties waren top gekozen. Dankjulliewel voor een heerlijke eetervaring!

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten maar eigenaresse en personeel loopt rond met ernstig kort lontje. Uitleg vragen over gerechten wordt zuchtend en ongeduldig uitgelegd. Jammer want eten is fantsstisch maar we komen niet terug. Tijd tussen gerechten is minimaal 3 kwartier, te lang....

Datum van bezoek: juli 2019
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, zowel qua inrichting, bediening en eten. Menu genomen en alles past bij elkaar en prachtig gestuurd

Datum van bezoek: juni 2019
31 augustus 2019 beoordeeld

Het eten was echt fantastisch. Bijzondere smaken, geweldige kwaliteit en fijne sfeer. We hebben echt een heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant 6&24 bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

Scheveningen, Den Haag

In Restaurant 6&24 geweest? Deel je ervaringen!