“Heerlijk gegeten, mooie en gezellige uitstraling”
Beoordeling van Restaurant 6&24

Restaurant 6&24
Geclassificeerd als nr. 87 van 1.482 Restaurants in Den Haag
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Complimenten aan de chef voor de heerlijke en creatieve gerechten.
De inrichting van het restaurant is mooi en gezellig.

23 mei 2018 beoordeeld

Met z'n drieën voor het eerst gegeten bij dit betrekkelijk nieuwe restaurant. Ambiance is ontspannen, modern en de stoelen zitten goed. Door verschillende niveaus maken ze efficiënt gebruik van de ruimte. Ontvangst en service zijn professioneel en aangenaam vriendelijk.
Wij kozen allen voor het 4-gangen menu van de chef. Dit was heel smakelijk! Eerst twee leuke attenties uit de keuken, waarna:
Voor: soort tartaar van rauwe forel was lekker, hoewel het voor mij een snufje zout kon gebruiken. Verder top.
Tussen: stukje roodbaars (maar ik kan mij vergissen) erg lekker met verrassende smaken.
Hoofd: twee bereidingen van lam. Ontzettend goed!
Na: verrassend en fris toetje met rabarber, curry en een crunch. Leuk.
Rosé ook prima.
Helaas is er geen gelegenheid om buiten te eten. Met de zomer op komst zou dat natuurlijk fijn zijn. Desondanks hebben wij genoten en komen graag nog eens.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond proef gegeten voor mijn verjaardag. Mijn verjaardagsdiner gaat zeker door! Wat hebben wij byzonder lekker gegeten! Alle gerechten waren verrassend en zoooooo lekker!

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant 6&24 is nu nog de verborgen parel van Den Haag, maar wordt ongetwijfeld een groot succes. Als je een culinaire belevenis wil ervaren is 6&24 echt een must om naartoe te gaan! Het is zo mooi om te zien hoeveel passie Saskia en Rik in hun werk stoppen. Dit stralen zij ook uit naar het rest van het restaurant. De gerechten in combinatie met de wijnen zijn top! De service is top! De inrichting van de zaak is top! In één woord: TOP!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een must go voor iedereen die van de betere keuken houdt. Fijne atmosfeer, lekkere amuses, wijn en de gerechten zijn echt van de buitencategorie. Bediening ook zeer attent en prettig. Daarnaast in verhouding zeer goed betaalbaar.

Reizigers die Restaurant 6&24 bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Restaurant 6&24 geweest? Deel je ervaringen!