“Voortreffelijk!! ”
Beoordeling van Echt Squisito

Echt Squisito
Geclassificeerd als nr. 7 van 1.513 Restaurants in Den Haag
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met 5 personen waanzinnig goed gegeten! Alles vers gemaakt en tevens een volledig eigen tiramisu. Dit is absoluut 5 sterren waard! Zeer vriendelijke bediening en tevens een nette prijs. A must go!!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier geweest met een paar vrienden van mij en ik was ongelooflijk verbaasd door dit team. Complimenten, ik kom zeker terug.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geheel onverwacht kwamen we voor de deur Ricardo tegen (v/h werkzaam bij een ander lokaal Italiaans restaurant) bij dit voor ons tot dusverre onbekende restaurant, annex lounge bar.
We werden hartverwarmend uitgenodigd om een kijkje te nemen en waren verrast door het smaakvolle interieur. Gastvrouwe Barbara bood ons en de (klein) kinderen een drankje aan met een plateau'tje Italiaanse hartige lekkernijen en een lekker bolletje ijs voor de kinderen. Wat een gastvrijheid! Binnenkort gaan we hier eens eten en dan volgt een review van deze ervaring.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het, qua aanbod, vrij volle Noordeinde zit sinds kort dit nieuwe Italiaanse restaurant. Deze lieve, uit het uiterste zuiden van Italië afkomstige, mensen verdienen een positieve waardering en een bezoek aan het leuk ingerichte en sfeervolle restaurant. De menukaart biedt diverse bijzondere gerechten (zowel vlees, vis als vegetarisch), naast traditionele Italiaanse gerechten. Er wordt met liefde en met verse producten gekookt. Het antipasto menu is rijkelijk voorzien van verse, kwalitatief goede, producten en overduidelijk met liefde opgemaakt. De bediening is (hoewel overduidelijk onervaren) vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Tussen- en hoofdgerechten zijn smaakvol en voldoen aan de verwachtingen. De wijnkaart is (hoewel beperkt qua aanbod) goed aangepast aan het karakter van het restaurant en sluit goed aan bij de menukaart. Prijs-kwaliteit verhouding is op elk gebied in orde. Aanrader!

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een voor ons nieuw Italiaans restaurant op het Noordeinde. Via via werden we geattendeerd op dit restaurant. En wat een aanrader. Een restaurant gerund door o.a de Italiaanse Barbera ( uit de laars van Italië) die als gastvrouw ervoor zorgt dat jij je als gast zeer welkom voelt . Restaurant heeft een klein zitje waar je een aperitief kan drinken en waar wij wachten op onze vrienden
Een restaurant zonder pizza’s en waar gebruikt wordt gemaakt van verse producten. Vers gebakken brood met een knapperige korst en 2 soorten olijfolie. O ja en dan vergeet ik de aangeboden amuse; een soort gzappacio met burrata . Wij willen wel een hele soepkom vol hiervan
Mooie niet te grote kaart met gerechten die je niet bij elke Italiaan op de kaart ziet staan.
Eigengemaakte pasta’s
We hadden allemaal wat anders besteld en over alle gerechten waren we enthousiast.
Natuurlijk staat er tiramisu op de kaart maar ook andere verassende desserts.
Limoncello van het huis ( zoals het toch hoort)
Wij komen hier zeker terug om te genieten van dit heerlijke eten

Reizigers die Echt Squisito bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Echt Squisito geweest? Deel je ervaringen!