Gratis annuleren tot 11-12-21
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 123
ZenHotels.comUS$ 137
Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

We hebben dit weekend genoten in het Indigo hotel in Den Haag. Het hotel bevindt zich in de oude nationale bank en dit is terug te zien in het gehele interieur, erg gaaf gedaan! Ook is de bar in de oude kluis echt een unieke ervaring, zeker een aanrader om daar een drankje te doen. Verder zijn de kamers mooi en ruim ingericht en slapen de bedden heerlijk. Oh en het ontbijt is ook zeker een aanrader om bij te boeken. Lekker verse sapjes, pancakes, omelet/roerei, een goed begin van je dag!
Al met al hebben wij echt ontzettend genoten in dit gave hotel!

Datum van verblijf: oktober 2021
Front Office, Eigenaar van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

Beste Myrthe95,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde!

We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten van uw ervaring bij ons!
Het is altijd leuk om te lezen dat ons unieke hotel goed bevallen is bij onze gasten.
We zullen uw complimenten met het team en de ontbijtchef delen!

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Mocht u binnekort weer in Den Haag zijn dan bent u ook als niet overnachtende gast van harte welkom in onze Gold Bar!

Beoordeeld op 19 september 2021

Midden in Den Haag, op wandelafstand van het Binnehof, het politieke hart van Nederland kan je verblijven in dit voormalig bankgebouw. En dat geeft toch een zekere grandeur. De bar vind je in de voormalige kluis van de bank waar je de massieve kluisdeur nog steeds bewonderen.
Onze kamer ruim, met een mooie houten vloer, een prima bed en een mooie badkamer. Ook leuk is de minibar die staat opgesteld in een grote replica van een kluis.
Let wel, onze kamer had een paar trapjes tussen badkamer / toilet en de eigenlijke kamer en was dus minder geschikt als je slecht ter been bent.
Het enige minpuntje aan dit soort historische gebouwen is dat de oorspronkelijke ramen - met enkel glas - behouden moeten blijven en er dus wat lawaai van de straat binnenwaait. Al viel dat in ons geval goed mee.

Datum van verblijf: september 2021
Front Office, Eigenaar van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2021

Beste koenverheyenbe,

Wij willen u bedanken voor uw recente verblijf bij ons en voor uw positieve review!

We zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw unieke ervaring in de voormalig Nederlandsche Bank!
Ook nemen we uw feedback over de ramen mee. Het is inderdaad een oud gebouw waarbij sommige ramen enkel glas hebben. Elke kamer is bij ons uniek! Gelukkig hebben we ook kamers zonder trapjes en dubbelglas. We zijn blij dat u daar geen hinder van ondervonden heeft.

Wij danken u voor uw komst en hopen u terug te zien in de toekomst,

Beoordeeld op 7 september 2021

Zeer goed gelegen en mooi ingericht hotel met tal van verrassende accenten eigen aan het bankverleden van het gebouw. Vriendelijke bediening, mooie ruime kamers met compacte maar functionele badkamer, gezellig ontbijtrestaurant. Wij parkeerden vlakbij in Q-Park, maar ook de parking van het Museumkwartier is op wandelafstand. Ideaal hotel voor citytrip.

Kamertip: Wij kozen voor een standaardkamer en daar waren geen opmerkingen over. Zeker goeie basis.
Datum van verblijf: september 2021
Front Office, Eigenaar van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Beste LaCantineKortrijk,

Wat fijn te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons!
We waarderen uw complimenten over ons hotel zeer en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 25 juli 2021

We hebben het erg fijn gehad. Een vriendelijke ontvangst door Yentl, een mooie kamer met fijne douche. Vriendelijke hulp van Paul. Een goed a la carte ontbijt, waarbij Millie ons vriendelijk van al het lekkers voorzag.
Kortom: een fijn hotel om te verblijven.

Datum van verblijf: juli 2021
Front Office, Eigenaar van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Beste Mary,

We waarderen het om uw complimenten over ons team, ontbijt en hotel te ontvangen! Deze zijn dan ook gedeeld met het team.

We zijn blij dat alles zo naar wens is geweest en hopen u volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 24 mei 2021 via mobiele applicatie

Ik zou graag een 4,5 willen geven ipv 4 of 5 maar dat kan helaas niet bij Tripadvisor.
De kamer was fijn, mooi (retro) ingericht, netjes en schoon. De locatie is top. Eten werd alleen niet naar boven gebracht maar moest je beneden ophalen. Ondanks Corona lijkt mij dat het wel tot de deur kan worden gebracht. Misschien hebben ze er te weinig personeel voor. Verder wel prima prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: mei 2021
Front Office, Eigenaar van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2021

Best live-life-enjoy,

Hartelijk dank voor u recente verblijf en voor het achterlaten van een review!

We waarderen uw complimenten zeer! Ook nemen we uw feedback mee om onze services te verbeteren! In verband met de Corona-maatregelen mogen we helaas geen ontbijt en diner in ons restaurant serveren. Aangezien wij nu volledig op room-service zijn gericht moeten we helaas ons personeel verdelen. Diner serveren wij in verschillende gangen en daarom kiezen wij om dat tot aan de deuren te serveren in plaats van het ontbijt dat uit 1 gang bestaat. Wij begrijpen dat het minder comfortabel is en zullen waar kan meelopen met de ontbijtjes naar de kamer.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!