Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 142
Hotels.comUS$ 142
TravelocityUS$ 142
eDreamsUS$ 129
Orbitz.comUS$ 142
Trip.comUS$ 154
Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Een paar dagen den Haag altijd leuk. Mooie winkels en prachtige straten. Centrum van de Nederlandse democratie met het binnenhof en het Torentje. Maar natuurlijk ook van Hotel Indigo. Prachtig gelegen tegenover Paleis Noordeinde in het centrum van de stad. Aller vriendelijkste ontvangst was ons deel en een prima frisse mooie kamer met uitzicht op het paleis. Heerlijk geslapen en de ochtend begon met een uitstekend verzorgd ontbijt met een bediening 'op afstand' in een zelf uitgekozen tijds slot. Per slot van rekening zitten we nog steeds in coronatijd.
Op de gratis leenfietsen naar Scheveningen en daar familie bezocht. Nog even het strand opgelopen om uit te waaien en een visje gegeten aan de kade nadien. De dag werd afgesloten met een heerlijk diner.
Ook de 2e nacht prima geslapen en de volgende ochtend na weer zo'n prachtig ontbijt een wandeling om de hofvijver gemaakt. Toen naar huis. Ons weekend was top. Bedankt mensen van Indigo the Hague.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben eind december onze bruiloft gehad. De avond ervoor hebben we hier overnacht. We hebben dit hotel uitgekozen vanwege de mooie art deco stijl.

We konden de ochtend van de bruiloft goed beginnen met een lekker ontbijtje, waarna we ons zijn gaan klaarmaken en we foto’s in het hotel genomen hebben.

Het personeel was hierbij supervriendelijk en zeer behulpzaam in de wensen die we hadden. Ook gaven ze zelf nog tips over mooie locaties in het hotel om foto’s te nemen.

Al met al een zeer geslaagd bezoek!

Datum van verblijf: december 2019
HotelIndigoTheHague, Receptionist van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Dear Halfpinay,

Thank you for sharing your experience with us.
We are happy to read that preparation for the wedding went perfect.
You compliment regarding the staff means a lot to us.

We would love to see you in another time.

Kindest Regards,

Beoordeeld op 8 januari 2020 via mobiele applicatie

Hotel in oud bankgebouw. Veel mooie, oude details bewaard gebleven. Kamer was ook erg mooi en prettig. Personeel receptie was bijzonder vriendelijk. In de bar was het vechten om een plekje en moest er lang gewacht worden.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 29 december 2019

Dit is een erg mooi hotel. Alles is zeer netjes afgewerkt in de kamers. De prima bedden en de zeer goede geluidsisolatie en verduistering maken het een zeer goede plek om uitgerust de stad te bezoeken.
Ideale ligging in de winkel-wandelstraat. Van hieruit kan je alles prima te voet doen.
Vriendelijke staf, zeker in de cocktailbar.

Datum van verblijf: december 2019
HotelIndigoTheHague, Front Office Agent van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Beste Adri,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Indigo The Hague en voor het achterlaten van een review!

We vinden het erg leuk te lezen dat alles zo naar wens was. Uw feedback is zeer waardevol en wordt gedeeld met het gehele team, met in het bijzonder het persooneel van onze Gold Bar!

We hopen u in het nieuwe jaar weer te mogen verwelkomen als u Den Haag bezoekt.

Namens het gehele Hotel Indigo team wensen we u een heel fijne jaarwisseling!

Beoordeeld op 21 december 2019

Zoals eerdere recensies geschreven hebben is het een prachtig hotel met een perfecte ligging. Ik vond het alleen erg gehorig, alles wat buiten gebeurd hoor je binnen, ook mensen praten. Wij zaten op de 2e verdieping, van de drie. Tevens vond ik het matras slecht, voelde de veringen zo zitten. De badkamer daarentegen was erg mooi en fijne regendouche. Ook het ontbijt was heerlijk.

Datum van verblijf: december 2019
HotelIndigoTheHague, Front Offce Agent van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Beste annejet_22-,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf aan Hotel Indigo The Hague en voor het achterlaten van een review!

Wij vinden het erg fijn te lezen dat u genoten heeft van de uistraling en locatie van het hotel!
Tegelijk betreuren wij het dat u de slaapkamer minder comfortabel heeft ervaren door de gehorigheid vanaf buiten en de matrassen. Wij wensen onze gasten uiteraard de meest comfortabele verblijven mogelijk en uw kamer zal dan ook worden nagekeken op de genoemde punten omdat wij die zeker begrijpen. Hartelijk dank voor het doorgeven,

We hopen u alsnog in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Namens het gehele team wensen wij u fijne kerstdagen en een heerlijk 2020!