Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel. Goede service met een twist. Prachtige eigentijdse kamer met uitzicht op jet paleis. Heerlijk ontbijt!
Leuk om alle oude bank details te zien.
Wij hebben genoten van deze gastvrijheid.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Front O, Front Office Manager van Hotel Indigo The Hague - Palace Noordeinde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juni 2018

Beste Johan,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u genoten heeft.
Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 20 mei 2018

De inrichting is een sprankelende symbiose van historie en urban chic. Het publiek is internationaal, de sfeer relaxed en het Restaurant Stocks and Bonds serveert uitbundig comfort food in genereuze porties. De wijnen zijn goed gekozen en de bediening is prettig.
Wat een aanwinst voor het klassieke en behoudende horeca aanbod in Den Haag!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste Barbara,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat ons restaurant zo goed in de smaak is gevallen.
Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Een erg bijzonder hotel in de oude vestiging van de Nederlandse Bank. Heel veel elementen van deze oude vestiging komen nog terug in het gebouw, erg mooi gedaan! De kamers zijn mooi, schoon en ruim. De bar onder het hotel is in de oude kluis van de bank, deze is heel sfeervol. Het ontbijt is uitgebreid en erg goed. De bediening is klantgericht.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Dennis,

Beoordeeld op 13 mei 2018

Hotel is gevestigd in oud bankgebouw en de architect heeft zoveel mogelijk geprobeerd om de sfeer en authenticiteit van het gebouw te behouden bij de renovatie. Oude parketvloeren, marmer, prachtige lambriseringen gecombineerd met modern comfort zoals usb stopcontacten, nespresso koffietoestel en minibar in oude kluis op de kamer, elektrische gordijnsluiting en airco. Vriendelijk onthaal met dat tikkeltje meer, zoals handgeschreven boodschap op de kamer! bezoek zeker de bar in de kelder geevestigd in de originele bankkluis. Heerlijk ontbijt vers klaargemaakte gerechten. Ideale lokatie ook om centrum van de stad al wandelend te bezoeken.

Kamertip: Hotel is gelegen in een wandelzone dus zeer rustige ligging alhoewel in het centrum.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie

Beste Ben,

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Gelegen op een centrale plek in Den Haag, nabij de winkelstraat, terrasjes en vele restaurants. Kamer is ruim opgezet. Wanneer je 2 aparte bedden hebt geboekt is het eigenlijk wel 1 bed maar twee losse matrassen en eigen dekbed. Je kan de bedden niet uit elkaar halen. Douche is van alle gemakken voorzien. Kluis met minibar, koffie & thee e.d. is leuk ingericht. Ontbijt is prima, wel zijn sommige zitplekken niet echt comfortabel vanwege erg lage banken/tafels. Vergeet geen bezoek te brengen aan de “echte” kluis beneden. Ook kan je hier een lekker drankje doen.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste,