“Eten goed wel geduld hebben”
Beoordeling van Barn47

Barn47
Geclassificeerd als nr. 960 van 1.685 Restaurants in Den Haag
13 september 2019 beoordeeld

Het eten was lekker word vers gemaakt waar je bij staat drank duurde lang voor je wat kreeg afruimen mag wat sneller je moest wel wachten hier en daar duurde het lang warm binnen erg lawaaierig bij het aisia eten mag het wel wat vriendelijker

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij barn47 kan je goed eten. Bediening is erg traag met het opnemen van bestellingen en afruimen. Ik vraag mij af of de verschillende keukens echte drukte aan kunnen. Nu is het soms al lang wachten voor je mag bestellen.
Als je goed kijkt bij de muren van de keukens zie je dat ze echt vies zijn. En dat in een open keuken.
Muziek staat best hard en de ruimte is al zo rumoerig.

8 september 2019 beoordeeld

Gereserveerd omdat de foto’s op de website heel wat beloofden. De ambiance is echt leuk. De bedienen is echt traag met drankjes brengen en tafels afruimen. Het eten is prima, alles wordt vers bereid dus je moet soms even wachten maar dat is logisch. Maar de herrie is echt verschrikkelijk. Overal rennende schreeuwende kinderen dat bederft gewoon je etentje. Ik snap dat mensen met jonge kinderen ook gezellig uit eten willen, maar laat die mensen dicht bij het speelstuk voor kinderen zitten zodat andere mensen ook rustig kunnen eten. Al met al het eten is prima maar rustig eten is echt onmogelijk

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn moeder heerlijk gegeten.Apart concept. Er zijn meerdere keukens waar je wat kunt bestellen. Bijna alles wordt vers voor je neus klaar gemaakt. De gemarineerde Ossenhaas vond ik erg lekker en ben ik nog een 2e keer gaan halen. Nadeel is dat je er 7 minuten op staat te wachten. Het wachten gaat ten koste van de gezelligheid. Kwestie van keuzes.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 augustus 2019 beoordeeld

Ja het is een grote zaak, maar wat later op de avond ook wat rustiger. Eten vonden wij toch erg lekker! En de koks namen leuk de tijd voor je! Zeker een aanrader. Parkeerplaats wel wat klein alleen :)

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Barn47 bekeken, bekeken ook

In Barn47 geweest? Deel je ervaringen!