“Eten”
Beoordeling van Li's Palace

Li's Palace
Geclassificeerd als nr. 461 van 1.535 Restaurants in Den Haag
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het erg lekker allemaal kleine 4x4 erg lekker eindelijk weer een goede Chinees écht top ik kan dit écht aanraade

21 april 2018 beoordeeld

Inmiddels meerdere malen gegeten, de sfeer van vroeger, gastvrij en behulpzaam. Met tafellinnen en alles vers op tafel ook de onderdelen van het all you can eat concept.
Aanraders: gebakken vis met peper en zout, de gestoomde pasteitjes, knapperige en goed gevulde pangsit.
Maatr ook tipan via de a la carte kaart zeer smakelijk.

10 december 2017 beoordeeld

Vandaag super lekker gegeten bij Li's Palace. Lekker,smaakvol en heerlijk. Echt een aanrader. Bediening was top!

9 november 2017 beoordeeld

Wilde eigenlijk matig als beoordeling geven, maar als ik mijn ervaring middel over de laatste jaren dan zou matig niet correct zijn.
Jaren lang was dit ons favoriete Chinese restaurant. De gerechten waren zo heerlijk, om je vingers bij op te eten. Hadden we iets te vieren in de familie dan was dit dé plek om dat te doen.
De bediening is uiterst vriendelijk, soms wat sloom, maar dat mag de pret niet drukken.
De laatste twee keer dat ik had afgehaald was het helaas echt niet lekker, echt een tegenvaller.
Ga het nog wel eens een keer proberen, eerst moed verzamelen.

Dong C, Eigenaar van Li's Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2017

Hi Peter, dank voor je review en eerlijke feedback. Ik vind het erg vervelend dat uw laatste twee bestellingen niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik verneem graag meer details om teleurstelling in de toekomst te voorkomen. Ik hoop u snel een keer te kunnen spreken, al heeft u misschien nog niet genoeg moed voor een nieuwe bestelling, de koffie en thee staat voor u klaar.

Met hartelijke groeten,

Dong

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestellen altijd een Tipaan bij Li’s Palace. De smaken en geuren zijn niet te weerstaan en het combineert goed met witte rijst. Bediening is prettig en snel. Inrichting is klassiek en sfeervol.

Reizigers die Li's Palace bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Li's Palace geweest? Deel je ervaringen!