“Te warm voor lunch”
Beoordeling van Bleyenberg

Bleyenberg
Geclassificeerd als nr. 709 van 1.551 Restaurants in Den Haag
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige dag hebben we op het dakterras geluncht. De lunch zelf was niet verkeerd. Smakelijke, rijk gevulde salades.
Een probleem is dat op een warme dag het hier al snel te warm wordt. Doordat alles afgeschermd is met glazen wanden zit je in de volledige luwte. Daarnaast raad ik af aan een stalen tafel te zitten, omdat dit een kookplaat wordt.
De bediening krijgt wel een pluim!

Datum van bezoek: mei 2018
Raoul F, Eigenaar van Bleyenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Hi Kevin!

Fijn dat het eten en de bediening helemaal goed waren. Wanneer het niet waait kan het wat warm zijn inderdaad. We gaan asap mooie parasols aanschaffen om zo een gedeelte van in de schaduw te zetten. Ziet er ook nog eens gezellig uit!

Hopelijk zien we snel weer en bedankt voor de feedback!

27 april 2018 beoordeeld

Wat een smerige oplichters zeg. Hoe durven ze het te vragen, €4,50 voor een groot glas tot de rand gevuld met ijs, een vingerhoedje siroop waarvan je de smaak erbij moet fantaseren, bijvullen met water en dát dan homemade lemonade noemen. SCHANDALIG gewoon. Ga zo door, dan halen ze de eerste 5 jaar niet eens.

BIG SCAM: €4.50 for a large glass filled to the rim with ice, a thimbleful of flavorless syrup, topped up with water and then they have the guts to call it homemade lemonade. You're better off spending your money in a real catering facility.

Datum van bezoek: april 2018
Raoul F, Eigenaar van Bleyenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Hi Rudolf, erg vervelend dit. Wij hebben deze wellicht verkeerd ingeschat. Fouten zijn er om van te leren en we nemen deze ter harte. Dank voor de feedback en hopelijk was de de rest van de kaart en ons uitzicht voldoende om je nog eens terug te laten komen.

24 april 2018 beoordeeld

In de hete zon op Het Dak vertoefd. Mede door de zon, de leuke plek, lekkere drankjes en de fijne sfeer hebben wij het als heerlijk ervaren.

Datum van bezoek: april 2018
Raoul F, Eigenaar van Bleyenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Hi Charlotte! Fijn dat je zo genoten hebt!

Tot snel weer.

GR Raoul

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant en dakterras zijn goed ingericht en hebben beiden een super sfeer. Het personeel is erg vriendelijk. Voor het eten hoef je echter niet te komen; het concept is shared dining (niets mis mee) maar de kaart is klein en de gerechten passen niet bij elkaar. Dus dan krijg je vreemde combinaties van kaas risotto met Marokkaanse kip. Het eten was niet slecht, maar ook niet erg lekker.

Datum van bezoek: april 2018
Raoul F, Eigenaar van Bleyenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Hi Marie Louise,

Jammer dat het eten niet helemaal was wat je ervan had gehoopt. Binnenkort krijgen wij een nieuwe kaart dus wellicht dat het dan beter bevalt. Hopelijk kom je nog eens terug om het te proberen. Dank voor de feedback en wellicht tot ziens.

2 april 2018 beoordeeld

Het is er wel gezellig en zit op een uitstekende locatie, maar als je eenmaal binnen bent duurt het voordat je kunt bestellen. Als je dan twee consumpties neemt waar alleen de kroonkurk los gehaald moet worden en twee glazen moet pakken, lijkt dit toch wel enoge tijd te duren. Was het er druk? Nou neem. Ongeveer 60% van de tafeltjes bezet. Bij het willen betalen ging het weer zo langzaam. Toen iemand bij de kassa ging staan om ‘iets’ te doen, ben ik er maar snel naartoe gelopen om te kunnen pinnen.
We hopen dat het de volgende keer sneller gaat.

Datum van bezoek: april 2018
Raoul F, Eigenaar van Bleyenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

Hi Danny,

Erg spijtig om te horen en dit zou niet meer mogen gebeuren. Wij nemen de feedback ter harte en gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet meer voor zal komen.

Hopelijk zien we je in de toekomst nogmaals, dan met snellere bediening. Voor nu een mooie dag gewenst.

Gr Raoul

Reizigers die Bleyenberg bekeken, bekeken ook

In Bleyenberg geweest? Deel je ervaringen!