Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik sliep in een 27 bedden kamer. De bedden kraken bij elke beweging. Moet je echt aan wennen. Ik kon de eerste nacht niet slapen door het kraken. Medewerkers waren aardig. Hostel zag er leuk uit. Ik ging surfen in scheveningen.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2018

Zeer onvriendelijk personeel (de vrouwen)! Bij ontvangst kregen we te horen dat de kamer wel klaar was, maar we tot 16u moesten wachten tot we erin mochten. Hierna kregen we ook een hele reeks huisregels te horen, inclusief elke dag een kamercontrole!! Het leek net alsof wij gevangenen waren. Toen we eindelijk in onze kamer binnen mochten bleek dat ook waar te zijn. Het was precies een cel! Je slaapt met drie boven elkaar, op een ijzeren plaat op een zeer dunne matras. Als iemand beweegt in zijn bed horen de buren het. In onze kamer/cel was ook een hele grote schimmelvlek! Na aandringen kregen we een nieuwe kamer waar ook een schimmel was!
Voor alles willen ze extra geld. Bed opmaken? €2 Koffie bij het ontbijt? €2 Vroeger in de kamer? €3 per persoon!! Ik wil er wel bij vertellen dat het mannelijk personeel wel vriendelijk was!

Kamertip: Gewoon niet gaan
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren met een grote groep studenten. We verwachtte wel wat van het hostel. Het koste toch al aardig wat per nacht voor een hostel. Bij onze aankomst werden er al meteen wat extra kosten aangesmeerd: 3 euro om vroeger op je kamer te mogen per persoon anders kon je pas om 16u op de kamer en 2 euro om je bed te laten opdekken. Wij hebben deze beide dingen niet gedaan. We waren al om 11u aan het hostel. We wouden verschillende dingen doen op het strans dus we hebben onze koffers achtergelaten in de bagage ruimte. Dit was helemaal op eigen risico. De ruimte kon niet op slot.
Je mocht blijkbaar ook geen drinken en eten hebben op de kamer. Enkel water. Ze kwamen elke dag je kamer dus vast ook je koffers controleren... Het personeel heeft totaal geen recht om in je koffers te kijken. Mijn koffer kon op slot maar die van mijn kamergenoten niet. We vertrouwden dit absoluut niet. Je zou dan al je eten en drinken moeten achterlaten in de gezamelijke keuken. Dit deden we ook met een flesje fruitsap. We hadden er een naam opgeschreven. De volgende dag stond er naast de naam: ‘stinks’. Heel fijn om het dan op te drinken. Iedereen kan gewoon aan je eten en drinken zitten.
Ze gebruikten ook de slogan: we houden van feestjes. We werden dan in de bar rond half11 verzocht om naar onze kamer te gaan.
De metale constructie van het bed was verschrikkelijk. Het kraakte enorm hard als je bewoog. Na een nachtje of poging tot slapen was mijn rug hellemaal stijf. Niet aangenaam om een dagje te gaan wandelen in den Haag.

Jorplace is absoluut niet aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 23 februari 2018

Ben je niet-roker dan krijg je bij Jorplace een dikke middelvinger.

Het gemeenschappelijke zaaltje waar ook een bar is, gaat direct over in een soort veranda die bestemd is voor rokers. Alleen deze veranda wordt verwarmd met in het centrum een gezellig vuurtje en heeft heerlijke zachte banken waar je lekker in onderuit kunt hangen.

De niet roker moet het echter maar doen met het onverwarmde zaaltje daaraan grenzend en mag van het personeel (dat voor het grootste deel zelf ook rookt) bovendien ook lekker meeroken omdat de schuifdeuren daartussen open moeten blijven om het zaaltje nog van enige warmte te kunnen voorzien én, zoals zij verklaren, voor de kat die via die weg blijkbaar alleen naar buiten kan.

En als je dacht dat je eraan kon ontsnappen door in de gemeenschappelijke keuken te zitten, dan had je het mis, want die staat in directe verbinding met het door rook doordrongen zaaltje. De enige manier om eraan te ontsnappen is door naar de slaapzalen te vluchten.

En o ja, de kat is verwend tot aan met en mag van het personeel ook overal opspringen zoals het aanrecht, zodat je naast het ongewild opsnuiven van sigarettendampen ook gratis katteharen in je eten kunt krijgen.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde alleen
Jordy K, Director of Sales van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2018

Beste Harald,

Jorplace staat bekend om hun vriendelijk en behulpzaam personeel, wij geven never nooit een middelvinger!
Als deze klachten worden gemeld aan de receptie dan zullen zijn direct ingrijpen. Hoogstwaarschijnlijk hebben hostel gasten een sigaret opgestoken en waren zij zich niet bewust van je ergernis.

Roken mag bij ons alleen buiten, in de serre met de deur op een kiertje en in de tuin of voor de deur op het bakje. Zeker NIET binnen! Het spijt ons dat je er zo veel hinder aan hebt ondervonden, dat betreuren wij. Achteraf kunnen wij hier helaas niets meer aan doen.

De kat, is lief en een ieders vriend. Hij mag niet op het aanrecht of zelf in de keuken verblijven. Ze is wel sluw en zal soms stiekem haar ding doen. Als je het ziet, jaag haar er dan gewoon van af, dat doen wij ook.

Zaken die storend zijn en waarvan niet direct een melding word gemaakt kunnen wij helaas niet dan ook oplossen. Het is jammer dat dit dan dwars gaat zitten en het je verblijf minder leuk maakt. Wij daarentegen zijn dan ook teleurgesteld in de beoordeling hierop. Mocht je nog eens terug komen, dan ben je meer dan welkom.

Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Na tweemaal dit hostel bezocht te hebben kan ik toch wel concluderen dat het een vreselijke plek is.
Veel hostels over de wereld gezien, maar deze steekt er toch wel negatief met kop en schouders bovenuit.
Met 14 personen 1 douche en 1 toilet delen. Eten en drinken is niet toegestaan in de kamers en gemeenschappelijke ruimten (nog nooit meegemaakt in een hostel). En je wordt kort gehouden als een kleuter; ‘s avonds ‘kraakt’ het personeel ongevraagd je kamerdeur en komt binnen om te controleren of je je wel aan de regels houdt. Overtreed je de regels, dan ben je je borg kwijt.
Voor het geld dat je betaalt voor een overnachting kun je ook terecht in een middenklasse hotel in de buurt. Nu lig je namelijk in een vier-hoog stapelbed op elkaar gevouwen. Verder geen meubilair in de kamers om even met elkaar te kunnen zitten. En handdoeken worden helaas niet gratis aangeboden.
Het negatieve klapstuk van dit hostel is het ontbijt: oud, droog brood in combinatie met over datum Nutella en pindakaas. Voor een bak koffie dien je te betalen.

Datum van verblijf: januari 2018
Jordy K, Eigenaar van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2018

Jammer dat het allemaal tegen is gevallen.
We hebben meerdere douches op elke etage, waarschijnlijk was er een defect, dat is dan overmacht. Op de andere etages kunnen de douches dan ook gebruikt worden.
Op de kamer is alleen een fles water toegestaan, uit hygiënisch oogpunt. Dat geldt voor alle gasten om zo vreemde luchtjes in de kamers te voorkomen. We hebben een fijne bar, restaurant waar iedereen altijd mag eten. Je mag zelfs je eigen boodschappen doen om de hoek en zelf een maaltijd bereiden in onze gastenkeuken.
Ons personeel maakt drie maal daags een ronde, dat heet de housekeeping ronde. We maken het graag iedereen naar de zin en moeten dit bewaken. Om het voor alle gasten aangenaam te laten zijn. Ongevraagd binnen lopen is niet onze procedure, er dient altijd geklopt te worden alvorens de kamer te betreden. Het kan zijn dat dit niet gehoord is door rumoer op de kamer?
De borg is geen nieuwe regel, die geldt in alle hospitality biedende bedrijven, hiermee hopen we dat gasten de huisregels respecteren. Dit wordt ook in een pre-arrival email aan alle gasten gecommuniceerd.
Handdoeken kun je bij ons huren of kopen. Heel servicegericht vinden wij. Het staat nergens dat wij het aanbieden, maar wel in kunnen voorzien.
Ons ontbijt is een basisontbijt voor maar 5,50 euro inclusief, thee en jus. Koffie is niet inclusief, dat wordt overal duidelijk gecommuniceerd. Als je koffie, cappuccino, latte, espresso wilt bij je ontbijt, maken wij hem vers voor je klaar tegen een fijne prijs.
Brood serveren wij vers, helaas heb je misschien net het langst liggende sneetje brood te pakken gehad. Je kunt hier altijd bij ons personeel een opmerking over plaatsen. Zij zullen dan direct voor vers brood zorgen. Het is fijn als gasten direct hierop een reageren en niet achteraf. Dan kunnen wij er niets meer aan doen.
Een verblijf in een hostel is ideaal voor groepen, hopelijk kunnen jullie je een volgende keer beter hierop voorbereiden. Dat is beter dan teleurstelling achteraf. Ons team heet je een volgende keer uiteraard weer van harte welkom.