Jorplace
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
  • Zwembad
NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Ibis Den Haag Scheveningen(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

The Hague Marriott Hotel(Den Haag)
  • Restaurant
  • Aan het strand
Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Priceline
10 november 2016 beoordeeld

Het was een gedoetje, 120 medisch studenten in het hostel proppen en daarbij ook kamers vrij laten voor workshops. Gelukkig is het allemaal gelukt, het paste precies, ook het eten ging goed, door het in twee shifts te doen.
We konden gebruik maken van de keuken, van alle fijne faciliteiten in Jorplace en van de gastvrijheid van de JorCrew.
De sfeer in Jorplace is fantastisch, het is er gezellig, knus en kleurrijk. De biertjes staan koud en van eten is ook genoeg aanwezig.
De bedden lijken dan wel op harde planken, de matrassen zorgen ervoor dat hij toch heerlijk ligt!

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
6 november 2016 beoordeeld

Deze Halloween wilden we een mooi feest geven voor ca 60 vrienden. Dat is helemaal gelukt bij Jorplace: we hadden van te voren met de eigenaar afgesproken om de mogelijkheden door te nemen. Eigenlijk was alles wel mogelijk en hij dacht enthousiast mee hoe over de aankleding, hapjes, DJ etc. We hebben een topavond gehad: super leuke ruimte om te dansen, maar ook om rond de haard te hangen en bij te kletsen. Bijkomend voordeel was dat wij zelf en een aantal vrienden van buiten de stad konden blijven slapen. En wat een fijne afsluiter als je 's ochtends na je eigen feestje de ruimte weer opgeruimd aantreft en je spullen netjes in een kratje klaarstaan. Heel vriendelijke medewerkers die er echt op gericht waren om ons een heerlijke avond te bezorgen. Bedankt Jordy en Anouk!

Kamertip: prima twee persoonskamers in het aanbod naast de meer-persoonskamers
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige eigenaar en medewerkers, die netjes met hun bezoekers omgaan. Mijn complimenten! Dat kan ook heel anders. Fijne locatie ook. En veel kamers met meer dan genoeg bedden. Succes met de zaken verder, en bedankt nogmaals!

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Yorplace wordt je op een vriendelijk, gastvrije manier ingecheckt. Hier geen overdreven aangeleerde maniertjes, hier is het gevoel van "mi casa su casa". De kamer die wij hadden, bovenin, veel trappen, was heel basic met gedeelde toiletten en douches. Overigens keurig schoon en altijd beschikbaar, zonder overlast van andere gasten. Handdoeken kun je kopen voor €1, en dus houden, zitten niet bij de kamerprijs in. Het ontbijt zit er wel bij inbegrepen, gewoon basic, zoals thuis.Ook mag je de keuken en koelkast gebruiken om zelf maaltijden te maken, superleuk concept!Het leuke van Yorplace is de ontspannen sfeer en de vrijheid van je eigen eten en drinken te bereiden. Pluspunt is ook de super locatie, midden in Centrum

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en gezellig hostel op goede locatie. Prima voor een nachtje op stap met vrienden. Schone kamer met eigen wastafel, maar wel erg krap en basic. In de ochtend goede cappucino ☕️ maar echt relaxed ontbijten, doe je een paar deuren verder bij Meneer Chocola.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden