“Een hele fijne plek”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Jorplace
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
21 november 2016 beoordeeld

Jorplace is het soort plekje waar je binnenkomt en je gelijk op je gemak voelt. De sfeer van de kamers, de serre, en centrale ruimte zorgde gelijk voor de gezelligheid voor alle aanwezigen. Daarnaast staat Jorplace in een drukke en gezellige straat waar alles wat je nodig hebt binnen loopafstand is. Je hoeft de straat dus niet eens uit. Echter, als je dit wel doet, kan je gelijk uitwaaien op het strand!

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Jorplace
Bekijk de nieuwste beoordelingen

10 november 2016 beoordeeld

Het was een gedoetje, 120 medisch studenten in het hostel proppen en daarbij ook kamers vrij laten voor workshops. Gelukkig is het allemaal gelukt, het paste precies, ook het eten ging goed, door het in twee shifts te doen.
We konden gebruik maken van de keuken, van alle fijne faciliteiten in Jorplace en van de gastvrijheid van de JorCrew.
De sfeer in Jorplace is fantastisch, het is er gezellig, knus en kleurrijk. De biertjes staan koud en van eten is ook genoeg aanwezig.
De bedden lijken dan wel op harde planken, de matrassen zorgen ervoor dat hij toch heerlijk ligt!

• Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken
6 november 2016 beoordeeld

Deze Halloween wilden we een mooi feest geven voor ca 60 vrienden. Dat is helemaal gelukt bij Jorplace: we hadden van te voren met de eigenaar afgesproken om de mogelijkheden door te nemen. Eigenlijk was alles wel mogelijk en hij dacht enthousiast mee hoe over de aankleding, hapjes, DJ etc. We hebben een topavond gehad: super leuke ruimte om te dansen, maar ook om rond de haard te hangen en bij te kletsen. Bijkomend voordeel was dat wij zelf en een aantal vrienden van buiten de stad konden blijven slapen. En wat een fijne afsluiter als je 's ochtends na je eigen feestje de ruimte weer opgeruimd aantreft en je spullen netjes in een kratje klaarstaan. Heel vriendelijke medewerkers die er echt op gericht waren om ons een heerlijke avond te bezorgen. Bedankt Jordy en Anouk!

Kamertip: prima twee persoonskamers in het aanbod naast de meer-persoonskamers
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
5 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige eigenaar en medewerkers, die netjes met hun bezoekers omgaan. Mijn complimenten! Dat kan ook heel anders. Fijne locatie ook. En veel kamers met meer dan genoeg bedden. Succes met de zaken verder, en bedankt nogmaals!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Yorplace wordt je op een vriendelijk, gastvrije manier ingecheckt. Hier geen overdreven aangeleerde maniertjes, hier is het gevoel van "mi casa su casa". De kamer die wij hadden, bovenin, veel trappen, was heel basic met gedeelde toiletten en douches. Overigens keurig schoon en altijd beschikbaar, zonder overlast van andere gasten. Handdoeken kun je kopen voor €1, en dus houden, zitten niet bij de kamerprijs in. Het ontbijt zit er wel bij inbegrepen, gewoon basic, zoals thuis.Ook mag je de keuken en koelkast gebruiken om zelf maaltijden te maken, superleuk concept!Het leuke van Yorplace is de ontspannen sfeer en de vrijheid van je eigen eten en drinken te bereiden. Pluspunt is ook de super locatie, midden in Centrum

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en gezellig hostel op goede locatie. Prima voor een nachtje op stap met vrienden. Schone kamer met eigen wastafel, maar wel erg krap en basic. In de ochtend goede cappucino ☕️ maar echt relaxed ontbijten, doe je een paar deuren verder bij Meneer Chocola.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
29 augustus 2016 beoordeeld

Jorplace is een supertof hostel met een super ontspannen sfeer. In de lounge/bar area krijg je een community feeling, want we leerden er onze medereizigers makkelijk kennen. In het weekend werd er gechilld, gitaar gespeeld, gebarbequed, gedanst en lekker een biertje gedronken. Het gebouw zit goed in elkaar, in de 6 persoons kamer die we hadden geboekt, zijn de stapelbedden van roestvrijstaal en hout en dat ziet er strak uit, beter dan de meeste hostels waar ik in heb gezeten in Berlijn en Warschau. Bed lag prima! De douches en toiletten zijn basic & clean. De crew is super gastvrij en helpen je met alle belangrijke vragen, zoals waar je het beste gratis kunt parkeren (bij de haven) waar de leukste feestjes zijn, of we een longboardje konden huren. Kan zomaar allemaal. We hebben heerlijk op het strand gechilled, zijn daarna lekker uitgegaan bij de strandtenten op het Zwarte Pad, hebben het licht uitgedaan bij de Crazy Piano's en we hebben 's ochtends heerlijk uitgebrakt omdat we een late check out konden boeken. Ik zeg doen! Wij komen in ieder geval zeker terug.

Jas & Katie

Kamertip: Volgende keer zou ik met een groepje wel in de Shed willen in de tuin.
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Den Haag bekeken
Ibis Den Haag City Centre
nr. 12 van 68 in Den Haag
990 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Jorplace geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Jorplace

Adres: Keizerstraat 296 | 2584 BN, 2584 BN, Den Haag, Nederland
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Den Haag
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
Prijsklasse: € 29 - € 79 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Jorplace 2*
Aantal kamers: 150
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Ben je op zoek naar een betaalbare en bijzondere accommodatie in Scheveningen? Welkom bij het eerste en enige Beach Hostel in Scheveningen; Jorplace! Wij bieden al een overnachting vanaf € 11,- p.p.p.n. Jorplace biedt meer dan een bed: eten, drinken, slapen & een hoge fun factor. Van alle gemakken voorzien, dus geen moment om je te vervelen. Een ruime keuze van een 2-persoons privé kamer tot aan een 24-persoonskamer. Jorplace ligt op slechts 2 minuten loopafstand van het strand, in de gezelligste winkelstraat van Scheveningen met restaurants en kroegjes. Ook Jorplace beschikt over een eigen bar, professionele keuken, een lounge, een tuin met open haard en een keuken om je eigen maaltijden te maken. Ons vrolijk personeel staat voor je klaar. Tips nodig voor een activiteit? Wij kennen de beste kite-, surf- en SUP scholen. Of doe mee aan een yoga sessie, huur een longboard of een fiets... Waar wacht je nog op? Tot gauw! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Jorplace met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?