“Prima voor een nachtje!”
Beoordeling van Jorplace

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Jorplace
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en gezellig hostel op goede locatie. Prima voor een nachtje op stap met vrienden. Schone kamer met eigen wastafel, maar wel erg krap en basic. In de ochtend goede cappucino ☕️ maar echt relaxed ontbijten, doe je een paar deuren verder bij Meneer Chocola.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Jorplace
Bekijk de nieuwste beoordelingen

29 augustus 2016 beoordeeld

Jorplace is een supertof hostel met een super ontspannen sfeer. In de lounge/bar area krijg je een community feeling, want we leerden er onze medereizigers makkelijk kennen. In het weekend werd er gechilld, gitaar gespeeld, gebarbequed, gedanst en lekker een biertje gedronken. Het gebouw zit goed in elkaar, in de 6 persoons kamer die we hadden geboekt, zijn de stapelbedden van roestvrijstaal en hout en dat ziet er strak uit, beter dan de meeste hostels waar ik in heb gezeten in Berlijn en Warschau. Bed lag prima! De douches en toiletten zijn basic & clean. De crew is super gastvrij en helpen je met alle belangrijke vragen, zoals waar je het beste gratis kunt parkeren (bij de haven) waar de leukste feestjes zijn, of we een longboardje konden huren. Kan zomaar allemaal. We hebben heerlijk op het strand gechilled, zijn daarna lekker uitgegaan bij de strandtenten op het Zwarte Pad, hebben het licht uitgedaan bij de Crazy Piano's en we hebben 's ochtends heerlijk uitgebrakt omdat we een late check out konden boeken. Ik zeg doen! Wij komen in ieder geval zeker terug.

Jas & Katie

Kamertip: Volgende keer zou ik met een groepje wel in de Shed willen in de tuin.
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig hostel, aardige en gastvrije mensen. Goed geregeld met ontbijt en in/uit checken. Prima kamers, geen top bedden, maar prima te doen voor deze prijs. Genoeg douches en wc's aanwezig. Locatie is erg fijn, hostel is gelegen in een gezellig strand en slechts 10min lopen naar het strand. Goede prijs kwaliteit verhouding. Erg leuk verblijf gehad bij Jorplace, een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Beste Elvira,

We zijn heel blij met je positieve feedback! Wij doen ons best om ieders verblijf zo aangenaam mogelijk te maken dus heel fijn dat je het zo goed hebt ervaren. We zien je graag nog eens terug en we willen je dan ook een korting bieden van 15% op je stay bij Jorplace.

Een hele fijne nazomer gewenst en hopelijk tot gauw!

14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het enige positieve aan dit hostel was de locatie en de kamer. De kamer zag er goed uit en bedden lagen prima. Echter was het sanitair verschrikkelijk. Er lag zelfs een drol in de douche en de andere was overstroomt. De wc's waren ook onwijs smerig en daardoor onbruikbaar. Onze kamer zat op de 1e verdieping op de binnenplaats waardoor we de hele nacht niet konden slapen van de muziek en het geschreeuw. Als je een goede nachtrust wilt moet je hier ook niet naartoe. Prijs kwaliteit/verhouding klopt absoluut niet voor dit hostel.

Verbleef: Augustus, 2016

Hoi Lara,

Bedankt voor je feedback. Wij vinden het ook heel vervelend dat het sanitair op deze manier vervuild is. Ik wil wel even benadrukken dat dit een incidentele actie is van een persoon en dat wij z.s.m. maatregelen hebben getroffen om het sanitair weer optimaal voor gebruik te maken.
De toiletten worden 4 x per dag schoongemaakt maar op de drukste momenten kunnen wij dit helaas niet altijd overzien.

Vooral in het weekend houden wij van een gezellige sfeer in de bar, waar we muziek hebben tot laat in de avond. We proberen altijd rekening met iedereen te houden, dus je mag bij ons altijd aangeven dat je hier last van hebt dan kunnen we de muziek wat omlaag doen en je kunt eventueel ook bij ons oordopjes krijgen.

Hartelijk dank voor je bezoek en een hele fijne na zomer toegewenst!

18 juli 2016 beoordeeld

Top hostel!

Super sfeertje, nette kamers, goed ontbijt en een fijne locatie op loopafstand van het strand :)

Zeker een aanrader. Over twee weken ga ik hier dan ook voor de 3e keer met vriendinnen naar toe!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Beste Inge. Bedankt voor de geweldige review! Wij vinden het super leuk om te horen dat je hebt genoten van je verblijf en dat je voor de derde keer terug komt! Dit is waarom wij 15% korting aanbieden op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Tot snel! Groetjes, Jorcrew

19 juni 2016 beoordeeld

De prijs kwaliteit verhouding is goed. Schone kamers en sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunten
Bij het 'Engelse' ontbijt was geen koffie inbegrepen.
Ik moest het personeel achter de bar uitleggen wat Port is.
Muziek bij de bar bleef erg lang hard aan staan op een doordeweekse dag.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Anton. Bedankt voor de fijne review. Aangezien het ontbijt maar 4,50 p.p is hebben wij besloten om jus d'orange, melk, appelsap en thee aan te bieden. We hopen je nogmaals snel te verwelkomen bij Jorplace en dit keer zal een gratis bakkie koffie voor je klaarstaan :). Groetjes, JorCrew.

1 juni 2016 beoordeeld

Heerlijk hostel waar ik me thuis voel. Erg vriendelijk personeel en een heerlijke reisvibe die in en om het hostel hangt!
Leuke moderne kamers met goede stevige bedden, (wat extreem fijn is als je meerdere gammele bunkbeds hebt meegemaakt in verschillende hostels).

Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen

Beste Tessa. Bedankt voor de fijne review. Wat leuk dat je de bedden benoemd, onze kamers hebben namelijk sinds kort een upgrade gekregen met nieuwe bedden. Je bent van harte welkom om terug te komen ;). Groetjes, JorCrew

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Den Haag bekeken
Ibis Den Haag City Centre
nr. 12 van 68 in Den Haag
990 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Jorplace geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Jorplace

Adres: Keizerstraat 296 | 2584 BN, 2584 BN, Den Haag, Nederland
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Den Haag
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
Prijsklasse: € 29 - € 79 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Jorplace 2*
Aantal kamers: 150
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Ben je op zoek naar een betaalbare en bijzondere accommodatie in Scheveningen? Welkom bij het eerste en enige Beach Hostel in Scheveningen; Jorplace! Wij bieden al een overnachting vanaf € 11,- p.p.p.n. Jorplace biedt meer dan een bed: eten, drinken, slapen & een hoge fun factor. Van alle gemakken voorzien, dus geen moment om je te vervelen. Een ruime keuze van een 2-persoons privé kamer tot aan een 24-persoonskamer. Jorplace ligt op slechts 2 minuten loopafstand van het strand, in de gezelligste winkelstraat van Scheveningen met restaurants en kroegjes. Ook Jorplace beschikt over een eigen bar, professionele keuken, een lounge, een tuin met open haard en een keuken om je eigen maaltijden te maken. Ons vrolijk personeel staat voor je klaar. Tips nodig voor een activiteit? Wij kennen de beste kite-, surf- en SUP scholen. Of doe mee aan een yoga sessie, huur een longboard of een fiets... Waar wacht je nog op? Tot gauw! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Jorplace met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?