Jorplace
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
  • Zwembad
NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Den Haag Scheveningen(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
  • Aan het strand
  • Gratis parkeren
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Hague Marriott Hotel(Den Haag)
  • Restaurant
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het enige positieve aan dit hostel was de locatie en de kamer. De kamer zag er goed uit en bedden lagen prima. Echter was het sanitair verschrikkelijk. Er lag zelfs een drol in de douche en de andere was overstroomt. De wc's waren ook onwijs smerig en daardoor onbruikbaar. Onze kamer zat op de 1e verdieping op de binnenplaats waardoor we de hele nacht niet konden slapen van de muziek en het geschreeuw. Als je een goede nachtrust wilt moet je hier ook niet naartoe. Prijs kwaliteit/verhouding klopt absoluut niet voor dit hostel.

Verbleef: augustus 2016
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Hoi Lara,

Bedankt voor je feedback. Wij vinden het ook heel vervelend dat het sanitair op deze manier vervuild is. Ik wil wel even benadrukken dat dit een incidentele actie is van een persoon en dat wij z.s.m. maatregelen hebben getroffen om het sanitair weer optimaal voor gebruik te maken.
De toiletten worden 4 x per dag schoongemaakt maar op de drukste momenten kunnen wij dit helaas niet altijd overzien.

Vooral in het weekend houden wij van een gezellige sfeer in de bar, waar we muziek hebben tot laat in de avond. We proberen altijd rekening met iedereen te houden, dus je mag bij ons altijd aangeven dat je hier last van hebt dan kunnen we de muziek wat omlaag doen en je kunt eventueel ook bij ons oordopjes krijgen.

Hartelijk dank voor je bezoek en een hele fijne na zomer toegewenst!

18 juli 2016 beoordeeld

Top hostel!

Super sfeertje, nette kamers, goed ontbijt en een fijne locatie op loopafstand van het strand :)

Zeker een aanrader. Over twee weken ga ik hier dan ook voor de 3e keer met vriendinnen naar toe!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Beste Inge. Bedankt voor de geweldige review! Wij vinden het super leuk om te horen dat je hebt genoten van je verblijf en dat je voor de derde keer terug komt! Dit is waarom wij 15% korting aanbieden op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Tot snel! Groetjes, Jorcrew

19 juni 2016 beoordeeld

De prijs kwaliteit verhouding is goed. Schone kamers en sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunten
Bij het 'Engelse' ontbijt was geen koffie inbegrepen.
Ik moest het personeel achter de bar uitleggen wat Port is.
Muziek bij de bar bleef erg lang hard aan staan op een doordeweekse dag.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Anton. Bedankt voor de fijne review. Aangezien het ontbijt maar 4,50 p.p is hebben wij besloten om jus d'orange, melk, appelsap en thee aan te bieden. We hopen je nogmaals snel te verwelkomen bij Jorplace en dit keer zal een gratis bakkie koffie voor je klaarstaan :). Groetjes, JorCrew.

1 juni 2016 beoordeeld

Heerlijk hostel waar ik me thuis voel. Erg vriendelijk personeel en een heerlijke reisvibe die in en om het hostel hangt!
Leuke moderne kamers met goede stevige bedden, (wat extreem fijn is als je meerdere gammele bunkbeds hebt meegemaakt in verschillende hostels).

Verbleef: mei 2016, reisde alleen

Beste Tessa. Bedankt voor de fijne review. Wat leuk dat je de bedden benoemd, onze kamers hebben namelijk sinds kort een upgrade gekregen met nieuwe bedden. Je bent van harte welkom om terug te komen ;). Groetjes, JorCrew

25 mei 2016 beoordeeld

Erg fijn hostel, relaxte sfeer door (meer dan) hartelijk personeel, kleurrijke surfinrichting en een uitstekende muzikale playlist in de lounge (hebben jullie een spotify-lijst?). Top dat ik mijn weekend mocht verzetten vanwege ziekzijn én mocht switchen van kamer. Super! Kom zeker een keer terug!!

Kamertip: Oudere jongere? Boek 'n double room op de bovenste verdieping = nét wat rustiger + normale (geen 3-hoog-stapel)bedden ;)
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden

Beste Judith, bedankt voor de vele complimenten. Ja, wij hebben een Spotify-lijst, je kan ons altijd een mailtje sturen voor bijvoorbeeld een playlist ;).
'Kom zeker een keer terug', dat nemen wij serieus ;) Wij bieden je daarom 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Tot snel Judith! Groetjes, JorCrew.