Jorplace
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
  • Zwembad
NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Ibis Den Haag Scheveningen(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

The Hague Marriott Hotel(Den Haag)
Agoda.com
  • Restaurant
  • Aan het strand
Carlton Beach(Scheveningen)
Orbitz.com
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Priceline
18 juli 2016 beoordeeld

Top hostel!

Super sfeertje, nette kamers, goed ontbijt en een fijne locatie op loopafstand van het strand :)

Zeker een aanrader. Over twee weken ga ik hier dan ook voor de 3e keer met vriendinnen naar toe!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Beste Inge. Bedankt voor de geweldige review! Wij vinden het super leuk om te horen dat je hebt genoten van je verblijf en dat je voor de derde keer terug komt! Dit is waarom wij 15% korting aanbieden op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Tot snel! Groetjes, Jorcrew

19 juni 2016 beoordeeld

De prijs kwaliteit verhouding is goed. Schone kamers en sanitair. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Minpunten
Bij het 'Engelse' ontbijt was geen koffie inbegrepen.
Ik moest het personeel achter de bar uitleggen wat Port is.
Muziek bij de bar bleef erg lang hard aan staan op een doordeweekse dag.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Anton. Bedankt voor de fijne review. Aangezien het ontbijt maar 4,50 p.p is hebben wij besloten om jus d'orange, melk, appelsap en thee aan te bieden. We hopen je nogmaals snel te verwelkomen bij Jorplace en dit keer zal een gratis bakkie koffie voor je klaarstaan :). Groetjes, JorCrew.

1 juni 2016 beoordeeld

Heerlijk hostel waar ik me thuis voel. Erg vriendelijk personeel en een heerlijke reisvibe die in en om het hostel hangt!
Leuke moderne kamers met goede stevige bedden, (wat extreem fijn is als je meerdere gammele bunkbeds hebt meegemaakt in verschillende hostels).

Verbleef: mei 2016, reisde alleen

Beste Tessa. Bedankt voor de fijne review. Wat leuk dat je de bedden benoemd, onze kamers hebben namelijk sinds kort een upgrade gekregen met nieuwe bedden. Je bent van harte welkom om terug te komen ;). Groetjes, JorCrew

25 mei 2016 beoordeeld

Erg fijn hostel, relaxte sfeer door (meer dan) hartelijk personeel, kleurrijke surfinrichting en een uitstekende muzikale playlist in de lounge (hebben jullie een spotify-lijst?). Top dat ik mijn weekend mocht verzetten vanwege ziekzijn én mocht switchen van kamer. Super! Kom zeker een keer terug!!

Kamertip: Oudere jongere? Boek 'n double room op de bovenste verdieping = nét wat rustiger + normale (geen 3-hoog-stapel)bedden ;)
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden

Beste Judith, bedankt voor de vele complimenten. Ja, wij hebben een Spotify-lijst, je kan ons altijd een mailtje sturen voor bijvoorbeeld een playlist ;).
'Kom zeker een keer terug', dat nemen wij serieus ;) Wij bieden je daarom 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Tot snel Judith! Groetjes, JorCrew.

25 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk hostel, waar je ook savonds gezellig kan zitten. Wij verbleven hier met een vriendengroep en hebben het erg naar onze zin gehad. Goede prijs/kwaliteitverhouding. De kamers zijn übersimpel, maar dat mag je verwachten van een jeugdhostel. Verder is het erg leuk ingericht. Ik zou wel aanraden zonder ontbijt te zoeken, want dat stelt behalve een paar boterhammen niet veel voor.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden

Beste Fallon,
Onwijs bedankt voor de leuke review! Fantastisch om te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad. Gelukkig is het ontbijt sinds kort uitgebreid, het zou dus leuk zijn als jullie terug komen en het ontbijt kunnen ervaren :) Wij bieden je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Tot snel. Groetjes, Jorcrew.