Jorplace
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
  • Zwembad
NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Ibis Den Haag Scheveningen(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Carlton Beach(Scheveningen)
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
  • Aan het strand
  • Gratis parkeren
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Hague Marriott Hotel(Den Haag)
  • Restaurant
25 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk hostel, waar je ook savonds gezellig kan zitten. Wij verbleven hier met een vriendengroep en hebben het erg naar onze zin gehad. Goede prijs/kwaliteitverhouding. De kamers zijn übersimpel, maar dat mag je verwachten van een jeugdhostel. Verder is het erg leuk ingericht. Ik zou wel aanraden zonder ontbijt te zoeken, want dat stelt behalve een paar boterhammen niet veel voor.

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Fallon,
Onwijs bedankt voor de leuke review! Fantastisch om te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad. Gelukkig is het ontbijt sinds kort uitgebreid, het zou dus leuk zijn als jullie terug komen en het ontbijt kunnen ervaren :) Wij bieden je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Tot snel. Groetjes, Jorcrew.

15 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hostel in het centrum van Scheveningen. Veel koffietentjes in de buurt. Op loopafstand van het strand en uitgaansgelegenheden. Prima prijs- kwaliteitverhouding. Enige nadeel is dat je niet mag eten en drinken op de kamer. Wel zeer goede bewaking.
Goede locatie. Dicht bij strand en op loopafstand van het centrum.
Schoon.

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden

Beste Hardemanlottie. Het schoonhouden van het hostel is één van onze prioriteiten, aangezien je de kamer deelt met andere gasten hebben wij besloten dat er alleen gegeten en gedronken mag worden in de algemene ruimtes, dit is voor hygiënische redenen. Wij willen je bedanken voor de 5 sterren, vandaar dat wij een 10% korting aanbieden op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. We hopen je snel terug te zien! Met vriendelijke groet, JorCrew.

13 mei 2016 beoordeeld

I.v.m. een 3-daagse kitesurfcursus bij (Kiteboardschool.nl) dit verblijf gebooked via Booking.com. Om helemaal in de surfstemming te komen hebben we het VW busje gebooked. Bij het inchecken kregen we een rondleiding door het verblijf en waar de verschillende faciliteiten zaten. Alles oogt schoon en fris en we kregen een schoon lakenpakket mee voor in het busje. De inrichting is zeer leuk gedaan, alle curiosa in het thema van watersport en reizen geven Jorplace een ontspannen sfeer. Het busje zelf is erg grappig om in te slapen. matras was redelijk goed en er was een klein straalkacheltje aanwezig. Wel is er weinig ruimte om je spullen te laten (een natte handdoek kun je bijna niet kwijt in het busje). Ook is er in de vw bus geen spiegel of wastafel aanwezig dus moest je hiervoor naar het toilet. Als laatste is het erg gehorig omdat het busje in de buurt van het loungegedeelte staat. Douches waren lekker warm maar zeer simpel (geen spiegel of haakjes aanwezig voor je kleren). Keuken is prima, genoeg materiaal om zelf een goede maaltijd in elkaar te zetten.
1 keer ontbeten a 4,5 euro p.p voor onbeperkt brood met verschillende zoetwaren, vlees, kaas en drinken erbij, prima dus!
Conclusie: Wil je in het centrum van Scheveningen verblijven voor weinig geld dan is Jorplace prima. Het VW busje is leuk maar ik zou dit zelf niet voor meerdere nachten opnieuw boeken, dan liever een kamer in Jorplace ivm betere faciliteiten, minder geluid en meer ruimte.

Kamertip: zie omschrijving
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner

Beste Quinten,
Onwijs bedankt voor de review. Het is erg leuk om te lezen hoe je Jorplace perfect omschrijft! De feedback nemen we zeker mee, we hebben al naar 1 punt geluisterd; alle douches hebben haakjes! De minivan krijgt binnenkort een nieuw kleurtje dus bij deze bieden wij een 10% korting aan op je volgende verblijf in het VW-busje :) Zien we je snel? Met vriendelijke groet, JorCrew.

1 mei 2016 beoordeeld

Wij hebben met een groep van 11 mannen 1 nachtje overnacht in dit hostel. Vooraf wat sceptisch, maar achteraf kan ik niet anders zeggen dat alles top was. Leuk en hip ingericht. Alles primitief maar zeer schoon. In de ochtend gezellig ontbijten in eetzaal. Alles zeer goed geregeld, borg keurig terug ontvangen, zeer vriendelijk en hip personeel kortom voor een overnachting in Scheveningen met een avontuurlijk tintje zeker hier boeken! Super!

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden

Beste meneer Huisman, bedankt voor je geweldige review en vele complimenten! Fijn dat je het leuk heb gehad! Bij deze bieden we je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. Hopelijk zien we je snel. Groetjes!

28 april 2016 beoordeeld

Jorplace is een mooi, gezellig en hip Hostel, met heel vriendelijk en relaxed personeel, die een dienstverlenende instelling hebben.
De kamers en bedden liggen zeer goed, het ontbijt is heerlijk en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. Verder is er een leuke bar, je kunt poolen en het is ideaal om naar de boulevard te lopen.
Ik zou Jorplace zeker aan willen raden als je een goedkoop en veilig alternatief met bijvoorbeeld een groep zoekt.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Beste Rhino, bedankt voor je geweldige review en vele complimenten! Fijn dat je het leuk heb gehad! Klantvriendelijkheid staat hoog in ons vaandel dus ik ben blij dat je tevreden bent over het personeel. Bij deze bieden we je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. Zien we je snel terug? Groetjes!