Jorplace
NH Atlantic Den Haag(Den Haag)
  • Zwembad
NH Den Haag(Den Haag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
Ibis Den Haag Scheveningen(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

The Hague Marriott Hotel(Den Haag)
Agoda.com
  • Restaurant
Orbitz.com
  • Aan het strand
Carlton Beach(Scheveningen)
Orbitz.com
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
Hotel Mimosa(Scheveningen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Priceline
1 mei 2016 beoordeeld

Wij hebben met een groep van 11 mannen 1 nachtje overnacht in dit hostel. Vooraf wat sceptisch, maar achteraf kan ik niet anders zeggen dat alles top was. Leuk en hip ingericht. Alles primitief maar zeer schoon. In de ochtend gezellig ontbijten in eetzaal. Alles zeer goed geregeld, borg keurig terug ontvangen, zeer vriendelijk en hip personeel kortom voor een overnachting in Scheveningen met een avontuurlijk tintje zeker hier boeken! Super!

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste meneer Huisman, bedankt voor je geweldige review en vele complimenten! Fijn dat je het leuk heb gehad! Bij deze bieden we je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. Hopelijk zien we je snel. Groetjes!

28 april 2016 beoordeeld

Jorplace is een mooi, gezellig en hip Hostel, met heel vriendelijk en relaxed personeel, die een dienstverlenende instelling hebben.
De kamers en bedden liggen zeer goed, het ontbijt is heerlijk en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. Verder is er een leuke bar, je kunt poolen en het is ideaal om naar de boulevard te lopen.
Ik zou Jorplace zeker aan willen raden als je een goedkoop en veilig alternatief met bijvoorbeeld een groep zoekt.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Beste Rhino, bedankt voor je geweldige review en vele complimenten! Fijn dat je het leuk heb gehad! Klantvriendelijkheid staat hoog in ons vaandel dus ik ben blij dat je tevreden bent over het personeel. Bij deze bieden we je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. Zien we je snel terug? Groetjes!

14 maart 2016 beoordeeld

Super locatie in het centrum van Scheveningen. Gastvrij, netjes en goedkoop voor slapen en ontbijt. Op een korte afstand mogelijkheid om auto gratis te parkeren. Zelf bijzondere aspecten door de slapen in een ouwe volkswagen bus.

Kamertip: Eenvoudige kamers voor betaalbaar kort verblijf in Scheveningen
  • Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2016

Beste Rudy. Onwijs bedankt voor de 5 sterren en review! Wij zijn blij dat je een fijn verblijf hebt gehad en daarom willen wij jou 10% korting aanbieden op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. We zien je snel terug toch ;)? Groetjes, JorCrew.

18 januari 2016 beoordeeld

Ik ben hier met 8 vrienden afgelopen weekend geweest (16 en 17 jan 2016) en het is mij heel goed bevallen.
Echt een leuke, schone en gezellige tent met top personeel.
We hebben met zijn allen op 1 kamer geslapen en wij kregen de grootste kamer beneden omdat deze beter bereikbaar was voor een vriend die slecht ter been is.
Top geregeld met aan het eind nog een super ontbijt.
Hier gaan we zeker nog een keer heen !

• Verbleef: januari 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Beste allen, onwijs bedankt voor de leuke review en fijne complimenten. Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad, wij vonden jullie ook erg leuke gasten! Zien we jullie snel terug? SPREAD THE WORD! Groetjes, Jorcrew

8 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig hostle, sfeervol en betaalbaar, met vriendelijk personeel. Inrichting is leuk gedaan met een geknutselde boom vanaf de vloer tot over het hele plafond, veel zithoeken met kussen, binnenplaats met een hippiebus die je als slaapplaats kan boeken en een gratis pooltafel. De kamers heb ik niet gezien dus over de bedden kan ik niks zeggen, maar voor bar/feestje zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: december 2015, reisde met vrienden

Beste Joup, bedankt voor je fijne reactie en vele complimenten. Aangezien je alleen in de bar bent geweest, bieden wij je 5 x een gratis drankje aan! Je bent natuurlijk ook van harte welkom om te overnachten! Groetjes, Jorcrew