“goedkoop in het centrum van scheveningen”
Beoordeling van Jorplace

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Jorplace
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
13 mei 2016 beoordeeld

I.v.m. een 3-daagse kitesurfcursus bij (Kiteboardschool.nl) dit verblijf gebooked via Booking.com. Om helemaal in de surfstemming te komen hebben we het VW busje gebooked. Bij het inchecken kregen we een rondleiding door het verblijf en waar de verschillende faciliteiten zaten. Alles oogt schoon en fris en we kregen een schoon lakenpakket mee voor in het busje. De inrichting is zeer leuk gedaan, alle curiosa in het thema van watersport en reizen geven Jorplace een ontspannen sfeer. Het busje zelf is erg grappig om in te slapen. matras was redelijk goed en er was een klein straalkacheltje aanwezig. Wel is er weinig ruimte om je spullen te laten (een natte handdoek kun je bijna niet kwijt in het busje). Ook is er in de vw bus geen spiegel of wastafel aanwezig dus moest je hiervoor naar het toilet. Als laatste is het erg gehorig omdat het busje in de buurt van het loungegedeelte staat. Douches waren lekker warm maar zeer simpel (geen spiegel of haakjes aanwezig voor je kleren). Keuken is prima, genoeg materiaal om zelf een goede maaltijd in elkaar te zetten.
1 keer ontbeten a 4,5 euro p.p voor onbeperkt brood met verschillende zoetwaren, vlees, kaas en drinken erbij, prima dus!
Conclusie: Wil je in het centrum van Scheveningen verblijven voor weinig geld dan is Jorplace prima. Het VW busje is leuk maar ik zou dit zelf niet voor meerdere nachten opnieuw boeken, dan liever een kamer in Jorplace ivm betere faciliteiten, minder geluid en meer ruimte.

Kamertip: zie omschrijving
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2016

Beste Quinten,
Onwijs bedankt voor de review. Het is erg leuk om te lezen hoe je Jorplace perfect omschrijft! De feedback nemen we zeker mee, we hebben al naar 1 punt geluisterd; alle douches hebben haakjes! De minivan krijgt binnenkort een nieuw kleurtje dus bij deze bieden wij een 10% korting aan op je volgende verblijf in het VW-busje :) Zien we je snel? Met vriendelijke groet, JorCrew.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Jorplace
Bekijk de nieuwste beoordelingen

1 mei 2016 beoordeeld

Wij hebben met een groep van 11 mannen 1 nachtje overnacht in dit hostel. Vooraf wat sceptisch, maar achteraf kan ik niet anders zeggen dat alles top was. Leuk en hip ingericht. Alles primitief maar zeer schoon. In de ochtend gezellig ontbijten in eetzaal. Alles zeer goed geregeld, borg keurig terug ontvangen, zeer vriendelijk en hip personeel kortom voor een overnachting in Scheveningen met een avontuurlijk tintje zeker hier boeken! Super!

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden

Beste meneer Huisman, bedankt voor je geweldige review en vele complimenten! Fijn dat je het leuk heb gehad! Bij deze bieden we je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. Hopelijk zien we je snel. Groetjes!

28 april 2016 beoordeeld

Jorplace is een mooi, gezellig en hip Hostel, met heel vriendelijk en relaxed personeel, die een dienstverlenende instelling hebben.
De kamers en bedden liggen zeer goed, het ontbijt is heerlijk en de sanitaire voorzieningen zijn schoon. Verder is er een leuke bar, je kunt poolen en het is ideaal om naar de boulevard te lopen.
Ik zou Jorplace zeker aan willen raden als je een goedkoop en veilig alternatief met bijvoorbeeld een groep zoekt.

• Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Beste Rhino, bedankt voor je geweldige review en vele complimenten! Fijn dat je het leuk heb gehad! Klantvriendelijkheid staat hoog in ons vaandel dus ik ben blij dat je tevreden bent over het personeel. Bij deze bieden we je 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. Zien we je snel terug? Groetjes!

14 maart 2016 beoordeeld

Super locatie in het centrum van Scheveningen. Gastvrij, netjes en goedkoop voor slapen en ontbijt. Op een korte afstand mogelijkheid om auto gratis te parkeren. Zelf bijzondere aspecten door de slapen in een ouwe volkswagen bus.

Kamertip: Eenvoudige kamers voor betaalbaar kort verblijf in Scheveningen
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2016

Beste Rudy. Onwijs bedankt voor de 5 sterren en review! Wij zijn blij dat je een fijn verblijf hebt gehad en daarom willen wij jou 10% korting aanbieden op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. We zien je snel terug toch ;)? Groetjes, JorCrew.

18 januari 2016 beoordeeld

Ik ben hier met 8 vrienden afgelopen weekend geweest (16 en 17 jan 2016) en het is mij heel goed bevallen.
Echt een leuke, schone en gezellige tent met top personeel.
We hebben met zijn allen op 1 kamer geslapen en wij kregen de grootste kamer beneden omdat deze beter bereikbaar was voor een vriend die slecht ter been is.
Top geregeld met aan het eind nog een super ontbijt.
Hier gaan we zeker nog een keer heen !

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Beste allen, onwijs bedankt voor de leuke review en fijne complimenten. Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad, wij vonden jullie ook erg leuke gasten! Zien we jullie snel terug? SPREAD THE WORD! Groetjes, Jorcrew

8 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig hostle, sfeervol en betaalbaar, met vriendelijk personeel. Inrichting is leuk gedaan met een geknutselde boom vanaf de vloer tot over het hele plafond, veel zithoeken met kussen, binnenplaats met een hippiebus die je als slaapplaats kan boeken en een gratis pooltafel. De kamers heb ik niet gezien dus over de bedden kan ik niks zeggen, maar voor bar/feestje zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden

Beste Joup, bedankt voor je fijne reactie en vele complimenten. Aangezien je alleen in de bar bent geweest, bieden wij je 5 x een gratis drankje aan! Je bent natuurlijk ook van harte welkom om te overnachten! Groetjes, Jorcrew

7 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Jorplace was super! Een mooi, gezellig en schoon (!) hostel voor een erg betaalbare prijs. Waar ik zo blij van werd waren de lampjes en schilderingen op de muren bij de trappen. Het personeel en gasten gaan allemaal heel leuk met elkaar om. Je kunt 's avonds gezellig bij een vuurtje in de tuin zitten. Je kunt gratis airhockeyen, er is een pooltafel en televisie en een lieve hostelkat. Er is ook mogelijkheid je boodschappen in de gezamenlijke koelkast te bewaren; moet je dit niet vergeten natuurlijk.. Het ontbijt was ook prima! Verder heb je een supermarkt en tramhalte praktisch naast de deur.
Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner

Beste Marly, bedankt voor de fijne complimenten. Wij bieden je bij deze 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Wij hopen je snel terug te zien! Groetjes, Jorcrew

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Den Haag bekeken
Ibis Den Haag City Centre
nr. 12 van 68 in Den Haag
988 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Jorplace geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Jorplace

Adres: Keizerstraat 296 | 2584 BN, 2584 BN, Den Haag, Nederland
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Den Haag
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
Prijsklasse: € 29 - € 79 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Jorplace 2*
Aantal kamers: 150
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Ben je op zoek naar een betaalbare en bijzondere accommodatie in Scheveningen? Welkom bij het eerste en enige Beach Hostel in Scheveningen; Jorplace! Wij bieden al een overnachting vanaf € 11,- p.p.p.n. Jorplace biedt meer dan een bed: eten, drinken, slapen & een hoge fun factor. Van alle gemakken voorzien, dus geen moment om je te vervelen. Een ruime keuze van een 2-persoons privé kamer tot aan een 24-persoonskamer. Jorplace ligt op slechts 2 minuten loopafstand van het strand, in de gezelligste winkelstraat van Scheveningen met restaurants en kroegjes. Ook Jorplace beschikt over een eigen bar, professionele keuken, een lounge, een tuin met open haard en een keuken om je eigen maaltijden te maken. Ons vrolijk personeel staat voor je klaar. Tips nodig voor een activiteit? Wij kennen de beste kite-, surf- en SUP scholen. Of doe mee aan een yoga sessie, huur een longboard of een fiets... Waar wacht je nog op? Tot gauw! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Jorplace met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?