“Voor een gezellig bezoek aan Scheveningen met een overnachting”
Beoordeling van Jorplace

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Jorplace
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
14 maart 2016 beoordeeld

Super locatie in het centrum van Scheveningen. Gastvrij, netjes en goedkoop voor slapen en ontbijt. Op een korte afstand mogelijkheid om auto gratis te parkeren. Zelf bijzondere aspecten door de slapen in een ouwe volkswagen bus.

Kamertip: Eenvoudige kamers voor betaalbaar kort verblijf in Scheveningen
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2016

Beste Rudy. Onwijs bedankt voor de 5 sterren en review! Wij zijn blij dat je een fijn verblijf hebt gehad en daarom willen wij jou 10% korting aanbieden op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel. We zien je snel terug toch ;)? Groetjes, JorCrew.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Jorplace
Bekijk de nieuwste beoordelingen

18 januari 2016 beoordeeld

Ik ben hier met 8 vrienden afgelopen weekend geweest (16 en 17 jan 2016) en het is mij heel goed bevallen.
Echt een leuke, schone en gezellige tent met top personeel.
We hebben met zijn allen op 1 kamer geslapen en wij kregen de grootste kamer beneden omdat deze beter bereikbaar was voor een vriend die slecht ter been is.
Top geregeld met aan het eind nog een super ontbijt.
Hier gaan we zeker nog een keer heen !

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Beste allen, onwijs bedankt voor de leuke review en fijne complimenten. Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad, wij vonden jullie ook erg leuke gasten! Zien we jullie snel terug? SPREAD THE WORD! Groetjes, Jorcrew

8 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig hostle, sfeervol en betaalbaar, met vriendelijk personeel. Inrichting is leuk gedaan met een geknutselde boom vanaf de vloer tot over het hele plafond, veel zithoeken met kussen, binnenplaats met een hippiebus die je als slaapplaats kan boeken en een gratis pooltafel. De kamers heb ik niet gezien dus over de bedden kan ik niks zeggen, maar voor bar/feestje zeker voor herhaling vatbaar!

Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden

Beste Joup, bedankt voor je fijne reactie en vele complimenten. Aangezien je alleen in de bar bent geweest, bieden wij je 5 x een gratis drankje aan! Je bent natuurlijk ook van harte welkom om te overnachten! Groetjes, Jorcrew

7 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Jorplace was super! Een mooi, gezellig en schoon (!) hostel voor een erg betaalbare prijs. Waar ik zo blij van werd waren de lampjes en schilderingen op de muren bij de trappen. Het personeel en gasten gaan allemaal heel leuk met elkaar om. Je kunt 's avonds gezellig bij een vuurtje in de tuin zitten. Je kunt gratis airhockeyen, er is een pooltafel en televisie en een lieve hostelkat. Er is ook mogelijkheid je boodschappen in de gezamenlijke koelkast te bewaren; moet je dit niet vergeten natuurlijk.. Het ontbijt was ook prima! Verder heb je een supermarkt en tramhalte praktisch naast de deur.
Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner

Beste Marly, bedankt voor de fijne complimenten. Wij bieden je bij deze 10% korting aan op je volgende verblijf bij Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Wij hopen je snel terug te zien! Groetjes, Jorcrew

20 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten geweest helemaal geweldig. Leuk en vriendelijk personeel. Kamers en bedden zijn top. Lekker en goed ontbijt. Gezellig zitjes en de wand beschilderingen zien er ook top uit. Komen hier zeker nog een keer terug

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

Beste Tenno,

Bedankt voor je reactie. Wij vinden het erg leuk om te horen dat je een fijn verblijf hebt gehad en natuurlijk dat je het personeel vriendelijk vindt! Super tof dat jullie nog een keer terug komen, wij bieden je daarom 15% korting aan! Tot snel! Groetjes, Jorcrew.

24 augustus 2015 beoordeeld

Wij hadden geboekt via internet. Dit was een kamer voor 2 personen, met een gedeelde douche. Alles was dik in orde. De bedden en de kamer was erg proper, De douche was ook in orde, zeker als je door hebt hoe de doucheknop werkt (Dit had ik niet door, waardoor ik een koude douche genomen heb.) We betaalden iets van 20 euro per persoon, wat een goede prijs is. Het is erg dicht bij het strand en bij bars om iets te drinken. We huurden ook een fiets, die we de hele nacht mochten houden om mee rond te rijden. We gingen uit met de fiets, wat erg handig is, zo hadden we ook geen extra kosten. In de kleine nabije straatjes kan je makkelijk parkeren zonder te betalen. Echt ideaal voor jonge mensen die er een nachtje willen logeren.

Kamertip: De twee persoonskamers zijn ideaal wanneer je toch wat meer privacy wil.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2015

Beste Renate, bedankt voor je review. We zijn altijd veel aan het brainstormen over de prijs/kwaliteit verhouding, wij zijn daarom heel blij om te lezen dat je tevreden bent over de prijs. Onze doelgroep is niet alleen jongeren, wij doen ons uiterste best om ook andere doelgroepen te benaderen. Iedereen is natuurlijk welkom! Wij bieden je 10% korting aan bij een terugkomst bij Jorplace Scheveningen! Fijne herfst en hopelijk tot snel. Groetjes Jorcrew.

14 augustus 2015 beoordeeld

Jorplace is een van de leukste hostels waar ik ooit heb verbleven. Super vriendelijk personeel en de sfeer is super. Het voelt alsof ik echt in het buitenland ben.
Lekker gebarbecued en genoten van het ontbijt. Kamers zijn prima, douches en toiletten waren schoon. Het is een echte aanrader! *Vergeet de locatie en kat niet!

Kamertip: Wij sliepen in de 6 persoons kamer en dat beviel prima!
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Jordy K, Manager van Jorplace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2015

Dear Annabell, How are you? How is Romy doing? Thank you so much for your lovely review. We remember you two as happy guests. This is why we are offering you a 15% discount on your next stay here at Jorplace Beach Hostel Scheveningen! Hope to see you soon! Prince says Hi to you. Cheers, Jorcrew

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Den Haag bekeken
Ibis Den Haag City Centre
nr. 12 van 68 in Den Haag
990 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Jorplace geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Jorplace

Adres: Keizerstraat 296 | 2584 BN, 2584 BN, Den Haag, Nederland
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Den Haag
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 38 van 68 hotels in Den Haag
Prijsklasse: € 29 - € 79 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Jorplace 2*
Aantal kamers: 150
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Ben je op zoek naar een betaalbare en bijzondere accommodatie in Scheveningen? Welkom bij het eerste en enige Beach Hostel in Scheveningen; Jorplace! Wij bieden al een overnachting vanaf € 11,- p.p.p.n. Jorplace biedt meer dan een bed: eten, drinken, slapen & een hoge fun factor. Van alle gemakken voorzien, dus geen moment om je te vervelen. Een ruime keuze van een 2-persoons privé kamer tot aan een 24-persoonskamer. Jorplace ligt op slechts 2 minuten loopafstand van het strand, in de gezelligste winkelstraat van Scheveningen met restaurants en kroegjes. Ook Jorplace beschikt over een eigen bar, professionele keuken, een lounge, een tuin met open haard en een keuken om je eigen maaltijden te maken. Ons vrolijk personeel staat voor je klaar. Tips nodig voor een activiteit? Wij kennen de beste kite-, surf- en SUP scholen. Of doe mee aan een yoga sessie, huur een longboard of een fiets... Waar wacht je nog op? Tot gauw! ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Jorplace met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?