“Beetje plakkerig, maar toch lekker”
Beoordeling van Bagels & Beans

Bagels & Beans
Geclassificeerd als nr. 82 van 1.536 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Kortenbos
18 februari 2018 beoordeeld

Rond een uur of twee bij Bagels & Beans binnen gelopen. Leuk zaakje, wat onrustig ingericht, maar dat gaf wel sfeer. Bediening was wat lang bezig met één stel klanten waardoor rest moest wachten. Uiteindelijk wel vriendelijk geholpen. Mijn vriendin nam Bagel met bospaddestoel kroketten en ik met tonijnsalade. Bospaddestoelen waren anders dan verwacht, maar smaak van beide bagels was goed. Verse drankjes erbij. Prijs/kwaliteit is goed. Leuk plekje om even aan te meren tijdens een rondwandeling in Den Haag

13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen regelmatig in vestigingen van B&B maar deze was erg rommelig en zelf een beetje vies. Tafels plakten, kruimels op tafel en de stoelen van onze voorgangers....

De bagels waren heerlijk maar deze vestiging gaat op onze ‘niet meer heen gaan’ lijst

20 november 2017 beoordeeld

Lekkere groente balletjes gehad met een sterke espresso en Russische cola.
Gezellig en druk.
Geen vegan mayonaise helaas. Hoop dat het snel op de kaart komt.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, heerlijk ontbijt alles vers van de jus tot de bagels, ik had een donker bruine bagel met Cream. Heerlijke rooibos thee, ga er zeker nog een keer ontbijten een echte aanrader

19 september 2017 beoordeeld

Tijdens een natte middag bij Bagles & Beans naar binnen gestapt met het gezin met twee kinderen. De kids kozen de overdadige chocomelt en mochten ze zelf de pure chocolaatjes smelten in de warme melk. Het glaasje allessap was ook heerlijk.
De kinderen kozen een vertrouwde tosti en de ouders broodje salade zalm en tonijn/cheddar; uitstekend.
Toen zagen we de pecan pie en moest ik die proeven; de smaak was prima, maar ik miste de grote noten.
Bediening was vlot en prettig dus wij waren allen zeer tevreden.

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!