“Vooral leuk als het goed weer is”
Beoordeling van Bagels & Beans

Bagels & Beans
Geclassificeerd als nr. 80 van 1.538 Restaurants in Den Haag
Dineropties: Ontbijt
Wijk: Kortenbos
25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een hele gezellige feestelijk afscheid van een collega. Prima bediening en leuke locatie. Als het goed weer is kun je bij de vestiging aan het Piet Heinplein buiten genieten van een van vele bagels.

7 maart 2017 beoordeeld

Lekker ontbeten, super vriendelijk personeel.
Geen opmerken, enkel dat granaatappel thee wat smaakloos was.
Aanrader om terug te gaan!

25 januari 2017 beoordeeld

Ik heb hier de smoothie op van alle vruchten door elkaar. Dit was lekker. Ik had een grote besteld maar moet zeggen dat hij wel wat groter had gekund. Ik ben benieuwd wat je krijgt wanneer je een kleine smoothie besteld. De sfeer is erg gezellig en laagdrempelig.

21 december 2016 beoordeeld

Het is afgeladen vol wanneer wij op zondagmiddag hier binnengaan. Gelukkig is er nog één tafeltje vrij en een minuutje later zitten we al met onze neus in de kaart. We bestelden een bagel paddenstoelenburger en een bagel wilde zalm. vooral de laatste is heel erg lekker. Vers, fris en vol van smaak. De burger was lekker maar had iets groter gemogen. De bediening komt door de drukte wat gehaast over maar bij ons gaat alles goed. Zoals bij ander B&B's is het ook hier prima lunchen.

30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk op de Plaats, wel een plekje vrij je kan boven zitten beneden en in een kleine ruimte achterin. Tevens is er een klein terras buiten voor de voordeur waar je kan zitten. Ze hebben de bekende kaart met allerlei soorten bagels. Ik heb zelf een salade gegeten met geitenkaas (warm) met walnoten en was heerlijk. Wel wat veel olie maar goed gekruid en komkommer en zon gedroogde tomaatjes. Neem een kleine koffie want groot is echt heel groot. Kom hier vast terug.

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!