“Leuke prijs en gezellig tentje”
Beoordeling van Bar Bistro Speakers

Geclassificeerd als nr. 295 van 1.537 Restaurants in Den Haag
Wijk: Voorhout
Wijk: Voorhout
2 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Via social deal voor 17.50 een vier gangen diner gegeten. Leuk prijsje. Ik had een aardapppl curry wraps vooraf. Was lekker. Kabeljauw in orde. Groenten een beetje te hard misschien. Echtgenote had spare ribs.Ook dik in orde. Toetje cheesecake was een aanrader. Leuke vlotte en vriendelijke bediening. Sfeervol tentje. Niks mis mee.

Datum van bezoek: oktober 2020

4 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een super prijs, 4 gangen voor 24,95 euro.
Geen lullig porties, geen enorme uitgebreide kaart maar keus genoeg, ook vegetarisch.
Vriendelijke gastvrouw en gastheer.
Aanrader als le lekker wilt eten voor een lager budget, zonder op kwaliteit in te boeten.

Datum van bezoek: juli 2020
24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier top gegeten, 4 gangen voor 17.50, hoe kan het, en de kwaliteit was top, lekkere escarcots, prima kreeftesoep, heerlijk livar kotelet ,heerlijk kaasplankje, prima bediening, wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2020
Bedank 14.351
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen een avondje theater Branoul doen en dus waarom niet een hapje eten bij de buren. Dat is on zeker niet tegengevallen integendeel we waren verrast. Heerlijk eten prima bediening en een hele leuke sfeer. Prima vertoeven en daarna binnendoor naar het theater een echte aanrader dit.

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld

Een vrijdag avond in januari (2020). met vrienden afgesproken om bij Speakers te gaan eten. Van buiten, maar ook van binnen ziet het er gezellig uit. De Bistro was bijna vol. de tafel die wij kregen was niet erg ruim om te zitten, beetje klem tussen de tafel en een muurtje. De kaart is beperkt, maar voldoende om een keuze te maken. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen menu. de kwaliteit van het eten is goed, maar niet bizonder. De bediening was goed en betrokken. Of wij hier snel nog een keer komen?? daar twijvelen wij nog over......

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bar Bistro Speakers bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Bar Bistro Speakers geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.