“Deli”
Beoordeling van Kopi Kopi

Kopi Kopi
Geclassificeerd als nr. 221 van 1.679 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: Kopi Kopi is hét Indonesische eethuis in het sfeervolle centrum van Den Haag. Graag verrassen zij jou met hun Indonesische afkomst: van authentieke gerechten en kenmerkende gastvrijheid tot aan een gezellige setting en goed verzorgde catering.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is aardig en denkt mee. €24,50 voor een overduidelijk opgewarmde rijsttafel met droge geklonterde gele rijst en nauwelijks groente vind ik wel te duur. Het is en blijft een deli met eten in de vitrine dat opgewarmd wordt in de magnetron.

Datum van bezoek: september 2019
KopiKopithehague, Guest Relations Manager van Kopi Kopi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hi, allereerst bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden was met onze service. Wat betreft het eten...We begrijpen wat je bedoelt, ondanks ons eten wel degelijk dagelijks vers wordt bereid. Hoe dan ook, wij zijn een 'knus Indonesisch restaurant' / eethuis / toko, waarbij het gebruikelijk is om op deze (typische) wijze te werk te gaan (het is dan ook niet dat we ons 'schamen' voor onze magnetrons, aangezien deze overduidelijk zichtbaar zijn achter onze vitrine). Als eethuis kunnen wij het ons daarbij niet permitteren om te werk te gaan als een volwaardig, groot 'Indonesisch restaurant' met minimaal 20+ man personeel. Dat gezegd hebbende, het is bovendien ook niet de bedoeling dat wij worden gemeten met dergelijke restaurants en dit is aansluitend ook niet het straatje waar wij ons in willen bevinden / waar wij ons op focussen. Excuus als we de verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken, maar we hopen je voldoende geïnformeerd te hebben m.b.t. onze capaciteit als Indonesisch eethuis, met daarbij onze manier van werken. Vriendelijke groet, Team Kopi Kopi

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had de Rames Kopi Kooi. Lekker pittig. Vers. Goede hoeveelheid. Vriendelijke bediening. Ijskoude citroen-groene thee paste er perfect bij. Alcohol bij het eten is ook maar een gewoonte.

Datum van bezoek: augustus 2019
KopiKopithehague, Guest Relations Manager van Kopi Kopi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Hi Paul! Allereerst hartstikke bedankt voor de mooie aanbeveling! Goed om te lezen dat je hebt genoten van onze eten, de porsies ervan, onze hospitality en de virgin cocktail. We merken de laatste periode (zomer) dat deze zeer goed wordt ontvangen, ook door jouw dus! We verwelkomen je graag weer. Sampai jumpa! - Team Kopi Kopi

16 juni 2019 beoordeeld

heerlijk vers eten , goede aardige bediening, ook geschikt om daar te eten beetje als in een kantine, zeer goede kwaliteit/ prijsverhouding en zeker niet duur , ga zeker terug maar denk om af te halen, alles wat we besteld hadden was zeer goed

Datum van bezoek: juni 2019
KopiKopithehague, Guest Relations Manager van Kopi Kopi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2019

Hi John! Super bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je niet alleen hebt genoten van onze Indonesische smaken, maar ook van onze service. Eat in of take away, we verwelkomen je graag weer gauw. Sampai jumpa! - Team Kopi Kopi

14 maart 2019 beoordeeld

Kopi kopi is een halal-restaurant. Betekent dus geen varkensvlees en alcohol. Jammer, geen Indonesisch biertje. Varkensvlees hoort volgens mij ook bij Indisch eten. Maar dat zal door de islamisering wel veranderd zijn.
Verder goed bereid eten, smakelijk, vlot, niet duur. Diverse gerechten en iedereen was tevrede. nBeetje cafetaria-achtige inrichting. Formica tafel en zo.

Datum van bezoek: maart 2019
KopiKopithehague, Public Relations Manager van Kopi Kopi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2019

Hi! Allereerst bedankt voor de beoordeling. Bij ons is het vlees inderdaad halal, maar is er in de toekomst wel een mogelijkheid dat we een biertje/wijntje gaan serveren. Hou daarvoor onze online kanalen in de gaten! Fijn om te lezen dat jij en gezelschap in ieder geval tevreden waren met het eten, service én de prijs! Bedankt voor je bezoek en wellicht tot de volgende keer! - Team Kopi Kopi

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Even terug naar de sferen van Indonesië! 2 verschillende dagschotels op. Gado gado met saté en nasi goreng met sate

Datum van bezoek: maart 2019
KopiKopithehague, Public Relations Manager van Kopi Kopi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2019

Hi! Ontzettend bedankt voor het mooie compliment. Héél fijn om te lezen dat je hebt genoten van onze schotels (toch wel gedeeld he, haha!). We verwelkomen je in ieder geval graag weer! Sampai jumpa! - Team Kopi Kopi

Reizigers die Kopi Kopi bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Kopi Kopi geweest? Deel je ervaringen!