FindHotel
Hotels.comUS$ 109
PricelineUS$ 96
eDreamsUS$ 105
Beoordeeld op 19 oktober 2021

Het is een mooi hotel met prettige zitplekjes en koffie/theemogelijk. Ook konden we onze tassen al even wegleggen toen we no0g niet op de kamer konden, erg fijn. Het personeel is erg vriendelijk. De kamer was goed schoon en zag er mooi uit. Kussens waren zacht en kamer gehorig. We konden de buren verstaan. Ook zat er geen kraantje in het toilet.

Beoordeeld op 15 oktober 2021

Hidden gem / pareltje in de Haagse binnenstad. Zeer goede service en hoge mate van gastvrijheid.
Kamers zijn ruim en een sfeervolle mix van een moderne inrichting in een statig pand.
Perfecte combi van locatie, sfeer en comfort

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 oktober 2021

Goede ligging. Hygiëne zeer goed. Gratis upgraden naar een suite gekregen.Helaas matig en rommelig ontbijt . Weinig keuze en droge broodjes. Ontbijt gesitueerd in een smalle doorloop tussen 2 ruimtes. In het hotel zelf erg warm en op de kamer kon de airco niet lager dan 18 graden.

Beoordeeld op 13 oktober 2021

Het hotel is heel knus en sfeervol ingericht. Het voelt echt als thuiskomen. Heerlijk ontbijtje gehad. Wat ik vooral ook erg prettig vind, is dat het hotel een eigen parkeerplaats heeft. Zeer vriendelijk personeel.
Er zitten leuke restaurantjes in de buurt. Ik heb gegeten bij La Brasserie aan de overkant (=aanrader).

Beoordeeld op 13 oktober 2021

Heerlijke plek om paar dagen te verblijven!
Heel gemoedelijk. Fijne locatie, rustig, maar toch midden in de stad.
Fijne bedden, super luxe kamer, heerlijk ontbijt.
Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!