Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

3 sterren maar, dat komt eigenlijk door de kamer waarin ik sliep. Wellicht de enige kamer die zo is. Het hotel ademt namelijk een en al stijl uit. Iets wat ik zelf zou boeken als ik opzoek ga naar een plaats om voor mijn plezier te overnachten.

Helaas komt het maar al te vaak voor dat hotelkamers veel te warm zijn. Iets wat ik maar slecht begrijp. Want waarom zijn ze eigenlijk zo warm?

Zo ook deze kamer, met als enige optie een ventilator en een raam open, maar midden in het centrum geniet je dan wel mee van alles wat er zich op straat afspeelt (hoewel dat op zich meeviel).

Verder heeft de kamer een onhandige indeling, de radiator bevind zich namelijk in het raamkozijn en de verduistering zijn shutters. Kortom: bij zonsopkomst is de kamer volledig verlicht.

Voor een goede dosis nachtrust was dit misschien een kleine misser, maar ik zou iedereen tóch het hotel aanraden. Want de speelsheid van de indeling (de kamer is heel klein, maar middels een trap kom je uit in de douche die zich onder je bevindt. Erg leuke oplossing.

Prima ontvangst en persoonlijke aandacht.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Finehotelsandsuites, Marketing van Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

Beste Joey,
Wij willen u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring in hotel Mozaic. Wat fijn om te lezen dat u het hotel zo prettig heeft gevonden en aanbeveelt aan andere reizigers.
Ten aanzien van het door u geboekte kamertype zagen wij dat u inderdaad onze enige split level kamer heeft geboekt (kamer type Basic Double) . Dit is ons kleinste kamer type, na de eenpersoonskamer. Ruim 60% van onze kamers beschikt over airconditioning. Schroomt u in de toekomst alstublieft niet om hier om te vragen bij het maken van uw reservering! Ons team zal hier altijd rekening mee houden. Ten aanzien van uw gordijnen, zijn wij het geheel met uw eens. Dit zullen wij per direct verbeteren.
Wij hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!
Warme groet,

Beoordeeld op 2 april 2018

Prachtig gebouw en een heerlijke, grote, schone en geluidsarme kamer... fantastische bedden. Het personeel is zeer vriendelijk en staat altijd klaar! Ontbijt is precies goed.... niet overdreven veel, maar wel voor iedereen wat wils..... kortom, het heeft ons aan niets ontbroken! De inrichting van kamer én andere ruimten is zeer smaakvol....jammer dat we zo weinig in het hotel zijn geweest, maar wij komen terug!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
MehtapCoban, Guest Relations Manager van Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Beste Hugo,

Leuk dat u bij ons heeft overnacht en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij vinden het belangrijk dat gasten zich comfortabel en op hun gemak voelen. Net als thuis! Het is erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, de service en het ontbijt.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag!

Beoordeeld op 30 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend gastvrij en sfeervol hotel! Gelegen in een prettige buurt. Bijzonder aardige dames bieden alle hulp en advies met een vriendelijke lach. Niet massaal, persoonlijke service, unieke kamers, goede bedden en een royaal en zeer goed verzorgd ontbijt. Kortom: niets op aan te merken alleen maar lof.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie

Beste Titia,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve review! Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf en onze service. We hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen in een van onze hotels!

Beoordeeld op 5 maart 2018

Wij hebben er 1 overnachting met ontbijt gedaan. Heerlijk ruime kamer met een prima bed. Het ontbijtbuffet de andere ochtend was compleet en lekker vers.
Koffie, thee en fruit de hele dag gratis.
Ideale locatie voor een stedentrip Den Haag en de andere dag Scheveningen.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
MehtapCoban, Guest Relations Manager van Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2018

Beste Lianne,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met medereizigers. Bedankt voor de complimenten over de kamers, de bedden en het ontbijt. Altijd leuk om te lezen dat het verblijf zo goed bevallen is!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Stadsvilla Mozaic Den Haag!

Beoordeeld op 29 december 2017

Een waslijst. We verbleven in de suite: een upgrade en een plezierige verrassing! Het hotel is prachtig gestyled, wat echt een 'spa'-gevoel geeft. Heel blij met de gratis thee, koffie en fruit, had ik nooit eerder meegemaakt. Ontbijt: glutenvrije opties! Verder heel erg vriendelijk en behulpzame medewerkers.

Kamertip: Glutenvrij of vega(n)? Toch een topontbijt!
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
MehtapCoban, Guest Relations Manager van Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2018

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor het verblijven in Stadsvilla Hotel Mozaic, het schrijven van een positieve review en natuurlijk de 5 sterren!

Goed om te lezen dat we je hebben kunnen verrassen met de upgrade! Altijd leuk.
En blij dat je het verblijf zo fijn hebt ervaren, evenals onze gratis koffie, thee & fruit en natuurlijk het gevarieerde ontbijt.

Nogmaals erg bedankt voor de review. Wij zien je graag terug in Stadsvilla Hotel Mozaic!