“Verrassend en heel lekker”
Beoordeling van Instock Den Haag

Instock Den Haag
Reserveren met
Instock Den Haag is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 41 van 1.513 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: Bij Instock Den Haag serveren wij eten wat anders het bord niet haalt! Op basis van de oogst die er binnenkomt creëren onze koks de lekkerste gerechten. Het is dus telkens weer een verrassing wat je eet. Kom eens langs voor ontbijt, lunch of een (vier-gangen)diner! Die gehavende wortel wordt bijvoorbeeld een worteltaart, en een vierkant spruitje verandert ineens in kimchi voor bij je burger. Eet je geen vlees of vis? Geen probleem: we hebben altijd een vegetarische optie. Ook kun je altijd van tevoren andere dieetwensen aangeven; onze koks houden hier graag rekening mee! We redden trouwens geen producten die al over datum zijn, vanwege de wetgeving over voedselveiligheid. Psst...we hebben ook een heerlijk terras met uitzicht op de Hofvijver! ALLEEN PIN/ CREDIT CARD BETALING
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je weet niet goed wat je moet verwachten. Het concept is geweldig maar is het ook lekker. Nou het is meer dan lekker. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Midden in de binnenstad. Kortom top. Maar ja dus ook druk. Als je echt zeker wilt zijn kan reserveren geen kwaad.

2 mei 2018 beoordeeld

Ik heb hier al meerdere keren bijzonder en smakelijk gegeten. Ik vind het ook zeer creatief en word elke keer verrast. Zeker de moeite waard om hier te lunchen of dineren.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een gezelschap van 12 volwassenen gegeten bij Instock.
Inrichting van de zaak is een geslaagde mix van huiselijk en industrieel. De bedoeling was dat wee een doorsnee van de kaart wilden proeven. Combinaties van ingrediënten waren niet alledaags. Uitnodigende opmaak en duidelijke smaken. Bediening is vriendelijk en service gericht. De boodschap die Instock uitdraagt, verspilling is zonde, is helemaal van deze tijd.

Team020Instock, Manager van Instock Den Haag, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 april 2018

Dank Willem,

Erg leuk dat jullie er waren. Hopelijk tot snel.

Groet, Nina - Team Instock

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Los van dat het concept van instock fantastisch is wat betreft voedselverspilling, wordt het geen wat op het menu staat kwalitatief top bereid!

8 maart 2018 beoordeeld

Leuk concept. Verrassende gerechten en je kunt nu per gang steeds uit twee gerechten kiezen. Het gerecht met bloemkool op drie manieren vond ik het minste. De gebrande bloemkool is echt gebrand. Geen smaak die ik kan waarderen.

De wijn is lekker en het pieperbier verrassend.

Topgerecht is de gefrituurde courgette.

Reizigers die Instock Den Haag bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Instock Den Haag geweest? Deel je ervaringen!