“Maakt pretenties niet waar”
Beoordeling van Restaurant Capriole Café

Restaurant Capriole Café
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.576 Restaurants in Den Haag
Beschrijving: Een historische verffabriek uit 1920 verbouwd tot restaurant, koffiebranderij, koffiebar en locatie voor vergaderingen en workshops. Op de prachtige plek met een heerlijk terras aan de Fokkerhaven in Den Haag, serveren we overdag smaakvolle lunchgerechten in casual sfeer. We serveren bij Capriole Café klassieke en bijzondere lunchgerechten (ook vegan) met heerlijke sandwiches, salade, soep en warme streetfood. In de avond kom je in Capriole Café voor een ongedwongen en culinair diner bereid met lokale en verse seizoensingrediënten. Geniet van gerechten uit de moderne Europese keuken met een verrassende twist. We serveren een drie-, vier- of vijfgangen chef’s menu met keuze uit vlees, vis en vegan gerechten.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst het goede nieuws; leuke plek, vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden. Helaas zijn de smaken echt onder de maat en het bijbehorende wijnarrangement, is dat ook. Het is het gewoon allemaal niet.

4 weken geleden beoordeeld

Super leuk gelegen restaurant aan de Vliet in de Binckhorst, traditioneel een industriewijk dat langzaam een nieuwe hippe woonwijk wordt. Leuke bediening en menukaart van deze tijd.
Het zou wel fijn zijn als je gewoon een kan kraanwater op tafel zou krijgen i.p.v. als eerste de hijgerige vraag of je nog 'water op tafel wil' en dan een prijzige fles plat water geleverd krijgen. Irritante gewoonte die je steeds minder ziet gelukkig.

25 juni 2021 beoordeeld

Heerlijk gegeten 3 gangenmenu. Elke gang ziet eruit als een vrolijk kunststukje. De kok maakt er veel werk van. De bediening is top en heel betrokken en doet er alles aan om ook minder valide mensen het comfortabel te maken.
Het was die dag een zonnige dag en we zaten gezellig aan het kanaal. Toen het iets kouder werd, was het geen probleem om naar binnen te verhuizen ( ze hebben ook dekentjes). Daar was rekening mee gehouden Kortom een leuk gezellig restaurant om een feestje te vieren
In het restaurant wordt goed geventileerd en er is een speciaal ventilatiesysteem om Corona verspreiding tegen te gaan. Aangezien we buiten zaten en er voldoende afstand was tussen de tafeltjes, was een mondkapje niet nodig. Ook binnen voelden wij ons veilig ( er wordt flink geventileerd!)

20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer fantastisch. Terugkeer na coronatijd. Bijna vergeten hoe goed het was voor de lockdown. Het kan haast niet beter worden. Eten geweldig lekker. Hoog op smaak. Mooie combinaties van producten. Bediening super. We gaan er zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2021
19 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Enthousiaste ontvangst in heel mooi ingericht restaurant!
Geweldige kaart; alle gerechten waren verleidelijk genoeg beschreven: moeilijk kiezen!
En vervolgens: supersmaakvolle gerechtjes die er ook nog eens heel mooi en creatief uitzagen!
We konden buiten eten en de locatie is heel mooi en relaxed

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Restaurant Capriole Café bekeken, bekeken ook

In Restaurant Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.