“Alles klopt aan Capriole”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
14 oktober 2018 beoordeeld

Het Capriole Café ligt heerlijk rustig in een klein haventje op de Binckhorst, perfect voor als je iets zoekt buiten het centrum. Geroemd om hun koffie, die ook echt heerlijk is. Je kunt zowel buiten als binnen zitten. Geloof me, je blijft lang hangen, want; de stoelen zitten heerlijk, de ruimte is licht, de sfeer ongedwongen en chill, rustig muziekje op de achtergrond, en het eten is goed. De wijnen nog beter. Bijzonder opvallend is de bediening; iedereen die hier werkt spreekt je persoonlijk aan, denkt met je mee en geeft je echt een welkom gevoel. Zelden voel ik me zo op m’n gemak in een café. Prima om alleen te zitten en even tot rust te komen terwijl je lekker naar buiten staart en droomt van een eigen bootje in die mooie haven. Maar natuurlijk ook gezellig met z’n tweeën of met een groep. Ga er gewoon een keer heen, ik weet zeker dat je net zo enthousiast bent als ik.

13 oktober 2018 beoordeeld

Héél voorkomende gastheren en dito personeel. Wij hebben héérlijk gegeten, desserts van mijn tafelgenote en mij waren top! De koffie melange werd uitgebreid toegelicht en smaakte echt goed! Kortom, we komen er zéker terug, een aanrader !

7 oktober 2018 beoordeeld

In een dubbelrol vandaag, want enerzijds als artiest daar een optreden mogen verzorgen, anderzijds heerlijk genieten van een mooie maaltijd.
PICANHA STEAK - Ocean Beef Black Angus uit Nieuw-Zeeland, met crème van knolselder, truffel, pommes fondant, paddenstoelen, gepofte sjalot en jus van Madeira.
De Steak was prima, en het bord zag er uit als een plaatje! Prachtige bijgerechten naast het vlees, meet een heerlijk wijntje er bij.
Geweldig. Genoten!
Een een dessert dat ook top was

2 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijke lunch met vrienden, lekker wijntje, relaxed personeel, vriendelijk, vakkundig, TOP eigenaar.
Goed ingericht, sfeervol.
We hebben genoten en voelden ons verwend.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu nog een verborgen juweel in de Binkhorst. Prachtig design, heerlijk eten en super goede koffie! Echt een superplek!

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!