“Prachtige gerechten, prima sfeer, puike mensen”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
7 oktober 2018 beoordeeld

In een dubbelrol vandaag, want enerzijds als artiest daar een optreden mogen verzorgen, anderzijds heerlijk genieten van een mooie maaltijd.
PICANHA STEAK - Ocean Beef Black Angus uit Nieuw-Zeeland, met crème van knolselder, truffel, pommes fondant, paddenstoelen, gepofte sjalot en jus van Madeira.
De Steak was prima, en het bord zag er uit als een plaatje! Prachtige bijgerechten naast het vlees, meet een heerlijk wijntje er bij.
Geweldig. Genoten!
Een een dessert dat ook top was

2 oktober 2018 beoordeeld

Heerlijke lunch met vrienden, lekker wijntje, relaxed personeel, vriendelijk, vakkundig, TOP eigenaar.
Goed ingericht, sfeervol.
We hebben genoten en voelden ons verwend.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu nog een verborgen juweel in de Binkhorst. Prachtig design, heerlijk eten en super goede koffie! Echt een superplek!

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagmiddag een heerlijke lunch gehad bij Capriole Cafe. Een verborgen plekje in de Binckhorst. Aan alles wordt gedacht. Je voelt je echt welkom en zeer vriendelijk personeel. Keuze uit zeer diverse lunchgerechten en afgesloten met een overheerlijke cappucino. Zeker voor herhaling vatbaar.

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar en uur reizen met de gedachte om lekker uitgebreid te gaan lunchen op een zondag. Zonder een reservering werd er ons vertel dat er geen plek was. Veel tafels waren leeg met gereserveerd bordje er op ?? Werk zelf me hele leven in de horeca er is altijd plek boven verdieping was leeg ? Daarna nog gevraagd of we nog alleen koffie konden krijgen dit kon alleen staand aan de bar? Dus al met al super mooie zaak. Alleen nee verkopen is een no go !! Had dan gezegd neem plaats boven met je koffietje geniet van het uitzicht als er plaats is geef ik een seintje

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!