“Heerlijk geluncht”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagmiddag een heerlijke lunch gehad bij Capriole Cafe. Een verborgen plekje in de Binckhorst. Aan alles wordt gedacht. Je voelt je echt welkom en zeer vriendelijk personeel. Keuze uit zeer diverse lunchgerechten en afgesloten met een overheerlijke cappucino. Zeker voor herhaling vatbaar.

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar en uur reizen met de gedachte om lekker uitgebreid te gaan lunchen op een zondag. Zonder een reservering werd er ons vertel dat er geen plek was. Veel tafels waren leeg met gereserveerd bordje er op ?? Werk zelf me hele leven in de horeca er is altijd plek boven verdieping was leeg ? Daarna nog gevraagd of we nog alleen koffie konden krijgen dit kon alleen staand aan de bar? Dus al met al super mooie zaak. Alleen nee verkopen is een no go !! Had dan gezegd neem plaats boven met je koffietje geniet van het uitzicht als er plaats is geef ik een seintje

28 september 2018 beoordeeld

Altijd goede sfeer, lekkere en mooie gerechten en aardige bediening. Dit is een van onze favoriete zaken als we een zakelijke lunch inplannen.

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van voorgerecht tot de koffie, echt allemaal super lekker en met plezier en aandacht verzorgd.

Het was een feest. Een toevalstreffer zoals we zelden hebben ervaren.
En wat een toplocatie!

1  Bedank e.j. F
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil jij worden verrast met een koffie naar jouw smaak? Capriole maakt of maalt dé koffie die bij je past. Ook met soyamelk :). Mijn man is verrast met een trio espresso en ik met een heerlijke latte. Wij gaan zeker terug naar deze mooie locatie!

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!