“Lekkere ijskoffie”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 33 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren samen met mijn zoon heerlijk gegeten. Lekker voorgerecht. En goede burger. Echter de topper wad de ijskoffie. Dit gaf mij gelijk een vakantie gevoel en bracht de zon weer even terug op deze regenachtige avond. Leuke locatie en goed verzorgd.

11 augustus 2018 beoordeeld

Wij hebben gezellig met vrienden gegeten. Op mijn verzoek werd de muziek zachter gezet. Voorkomende bediening. Prettig tafeltje, niet dicht op anderen. Privacy!
Maar...diner aan de prijs! prijs/kwaliteit niet in verhouding. Jammer.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je geweest zijn als je in Den Haag bent/komt. De beste koffie, heerlijke lunches en diner. Vriendelijke medewerkers en supergastvrije eigenaar. Mooie locatie en heerlijk terras. Aanrader.

6 augustus 2018 beoordeeld

Het eten was goed en mooi opgemaakt. Heerlijke smaken bij elkaar. De wijnen pasten er prima bij! Hele aardige bediening en super lekkere koffie en thee!

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist wezen lunchen.... nooit meer! Voor deze prijs krijg je wel lekker echt weinig eten, te weinig om voldaan te vertrekken!
Ook mag je voor deze prijs verwachten dat het personeel kundig is, helaas was dit niet het geval..

Pascal U, General Manager van Capriole Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2018

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw lunch in Capriole Café. We hebben u zojuist een persoonlijk bericht gestuurd om uw ervaring te bespreken en meer details te vernemen. Met vriendelijke groet, Pascal Ultee - Capriole Café.

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!