“Een erg leuke zaak”
Beoordeling van Capriole Café

Capriole Café
Reserveren met
Capriole Café is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Dessert in Den Haag
Beschrijving: Restaurant en koffiebranderij in de Binckhorst in Den Haag. Geopend op donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag voor ontbijt, koffie, lunch en diner.
14 juli 2018 beoordeeld

Een erg leuke zaak, met zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Doordat aan alle wegen rondom de zaak gewerkt wordt is de zaak op dit moment wat lastig te bereiken maar eenmaal gearriveerd ligt als een ware surprise de zaak in alle rust aan een klein jachthaventje. Binnen, strak met zwarte stalen binten en leuk ingericht buiten, een heerlijk terras.Wij genoten van een verjaardagsontbijt met verschillende soorten brood, een gepocheerd ei, kaas, vleeswaren en zalm. Yoghurt, verse sinaasappelsap een bubbel en naar wens verschillende soorten koffie. Zelf heb ik de espresso macchiato genomen een heerlijke kop koffie met een mooi laagje schuim. Absolute aanrader om naar toe te gaan.

13 juli 2018 beoordeeld

In deze industriële omgeving eet je heerlijk, is de gastvrijheid groot en ben je echt een avondje uit.

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen parel !!! Fantastische locatie aan het water, gratis parkeren voor de deur, ook bereikbaar per boot. Warm ontvangst, bijzonder attente bediening. De harderfilet en de langzaam gegaard lamsnek in combinatie met fijne verse groenten, zeer elegant en smaakvol opgemakt, waren heerlijk. Wij hebben enorm genoten! Een echte aanrader!

13 juli 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten en verrast door de enorme gastvrijheid! een absolute aanrader voor een ontspannen avondje uit.

13 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke locatie, leuk personeel, goed eten! Wij hebben buiten gegeten vanwege het mooie weer, maar later werd het frisser - geen probleem, de tafel stond al klaar.

Reizigers die Capriole Café bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In Capriole Café geweest? Deel je ervaringen!